Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2010

Οι επικείμενες τουριστικές εκθέσεις δείχνουν το...δρόμο για τη φετινή σεζόν


Στάση αναμονής ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν κρατούν οι τουριστικοί φορείς, αφού δεν υπάρχει ακόμα σαφής εικόνα για το που θα κινηθεί η διεθνής αγορά την φετινή χρονιά. Ο γενικός έφορος της ΗΑΤΤΑ Βασ. Κοντός μιλώντας στην ΄΄Κ.Σ.΄΄ τονίζει ότι η εικόνα θα ξεκαθαρίσει μετά τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις όπως η ΙΤΒ στο Βερολίνο. Από την άλλη , επικροτεί τη συγχώνευση Olympic-Aegean και τα πολλά οφέλη που μπορεί να προκύψουν από αυτήν.

Εκτός από τη γερμανική αγορά όπου ακόμα δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις, δεν έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα και για την βρετανική καθώς σύμφωνα με τον κ. Κοντό, κάποια τουριστικά γραφεία την δείχνουν κάτω με προγραμματισμένες λιγότερες θέσεις στα αεροπλάνα, ενώ κάποια την εμφανίζουν ανεβασμένη, καθώς ΄΄έκοψαν΄΄ αριθμό κρεββατιών που είχαν πρόβλημα στην αγορά και έδωσαν περισσότερα σε μεγάλα ξενοδοχεία ,πιθανόν σε all inclusive.

΄΄Το ζητούμενο είναι η αντίδραση της χώρας μας γενικότερα σε αυτό το φαινόμενο, δηλαδή την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας, με μικρές φιλικές και ποιοτικές μονάδες΄΄εκτιμά ο γενικός έφορος της ΗΑΤΤΑ.

Οσο για τις πρώην ανατολικές χώρες παρουσιάζουν προς το παρόν στασιμότητα στις κρατήσεις.Αυτή την περίοδο είναι η έκθεση του Βελιγραδίου, όπου θα δώσει την τάση.

Θετικό γεγονος, χαρακτηρίζεται η κατάργηση της βίζας για τους Σέρβους που θέλουν να επισκεφΘούν τη χώρα μας.

ΠΑΣΧΑ


Αν και είναι ακόμα νωρίς η μοναδικότητα του κερκυραικού Πάσχα μας φέρνει σε πλεονεκτική θέση σε σχεση με άλλους προορισμούς.

Εφ΄όσον δουλέψουν αρκετά ξενοδοχεία θα υπάρξουν αποτελέσματα. Βέβαια αρνητικό στοιχείο είναι ότι η σεζόν ουσιαστικα ξεκινάει το Μάιο, κάτι που σημαίνει ότι αν κάποια ξενοδοχεία, ανοίξουν για το Πάσχα, υπάρχει κίνδυνος, να ξανακλείσουν μετά.

Συγχώνευση


Σχολιάζοντας τον ...΄΄γάμο΄΄΄ Οlympic και Aegean ο κ. Κοντός δηλώνει ότι αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό καθώς και οι δύο εταιρείες έχουν το ίδιο ποιοτικό προιόν, με καλό σέρβις.

΄΄Το γεγονός ότι η Ο.Α. εΊναι πασίγνωστη σε όλο τον κόσμο και θα χρησιμοποιεί, όπως όλα δείχνουν το όνομα της, για τη νέα εταιρεία είναι πολύ θετικό.

Θα πρέπει να πιέσουμε και να πείσουμε τη νέα εταιρεία΄, να δημιουργήσει ένα μεγάλο κομμάτι charter, που θα μπορούσε να βοηθήσει ουσιαστικά τον ελληνικό τουρισμό.

Αυτή τη στιγμή η εξάρτησή του από ΄΄γίγαντες΄΄ tour operators που έχουν και αλλού συμφέροντα π.χ στη Τουρκία, σημαίνει ότι έχουμε μπροστά μας μια πρόκληση δημιουργίας ελλήνων tour operators στο εξωτερικό΄ εκτιμά ο κ. Κοντός.

Από την άλλη ζητάει προσοχή στις ηλικίες 24-44 που ταξιδεύουν συχνότερα και χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά το ίντερνετ για να κλείσουν τις διακοπές τους.

Τέλος, καλεί την πολιτεία να βοηθήσει έμπρακτα τους ντόπιους τουριστικούς οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: