Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Βολές και από την 'Αντζελα Γκερέκου για τα «δώρα» σε υπουργούς


Η Άντζελα Γκερέκου προστέθηκε στον κατάλογο των μελών της κυβέρνησης, τα οποία διέψευσαν δημοσίευμα που τα έφερε να δέχονται ως δώρο ηλεκτρονικό υπολογιστή.
"Με κατάπληξη διάβασα σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» ότι αποδέχτηκα ως δώρο έναν φορητό υπολογιστή, γεγονός το οποίο ουδέποτε συνέβη", δήλωσε η υφυπουργός Τουρισμού.
"Σε ό,τι αφορά τα γεγονότα, την περασμένη εβδομάδα έγινε πράγματι τηλεφώνημα σε γραμματέα του γραφείου μου σχετικά με την πρόθεση κάποιας «εταιρείας» να μου αποστείλει ως δώρο έναν φορητό υπολογιστή. Μόλις το πληροφορήθηκα, αργότερα την ίδια ημέρα, έδωσα εντολή να υπάρξει αμέσως επικοινωνία με την εν λόγω «εταιρεία», ώστε να γίνει σαφές ότι δεν επιθυμώ να λάβω κανένα δώρο αξίας. Η γραμματεία μου επιχείρησε επανειλημμένα να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την «εταιρεία», κάτι που όμως δεν κατέστη δυνατό, καθώς ο αριθμός που δόθηκε αντιστοιχούσε σε γραμμή fax. Για τον λόγο αυτό εστάλη τελικά επιστολή με fax, τα αποδεικτικά της οποίας βρίσκονται στο αρχείο της γραμματείας μου και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο. Σε αυτή την επιστολή αναφέρεται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι αρνούμαι να παραλάβω τον φορητό υπολογιστή, προτρέποντας μάλιστα την «εταιρεία» να διαθέσει αυτό το δώρο σε όποιο κοινωφελές ίδρυμα για παιδιά επιθυμεί", ανέφερε.
"Θεωρώντας άδικη την αναφορά στο όνομά μου, αναμένω την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας", κατέληξε η δήλωσή της.
Πηγή: e-net.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: