Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Η «ανακύκλωσή» μας

Tης Χριστίνας Χονδρογιάννη
"Βαρέθηκα! Μπορεί το επάγγελμα του δημοσιογράφου να το ασκώ μόνο 5 χρόνια – και να μην μου επιτρέπεται να βαρεθώ τόσο γρήγορα - ωστόσο, σ’ αυτό το χρονικό διάστημα έχω συναντήσει και έχω κληθεί να καλύψω το ζήτημα των σκουπιδιών, ουκ ολίγες φορές. Και κάθε φορά είναι σαν να ξεκινάω από την αρχή. Όχι επειδή διαθέτω μνήμη χρυσόψαρου, όχι! Αλλά επειδή, εκτός από αυτά τα πανέμορφα ψάρια, υπάρχουν και άλλα ζώα όπως οι στρουθοκάμηλοι, που τους επικαλούμαι όχι για την φιγούρα τους. Κάθε άλλο, τους επικαλούμαι για την συμπεριφορά τους. Συμπεριφορά που μιμούνται οι «άρχοντές» μας, οι οποίοι βλέπουν το πρόβλημα και κάνουν πως δεν το βλέπουν, χώνοντας το κεφάλι και μόνο, κάτω από την επιφάνεια της Γης.
Κατά την γνώμη μου, επειδή δεν είμαι fun του ημίμετρου, θα προτιμούσα να κρύβονται με κάποιο τρόπο ολοκληρωμένα, ώστε και εμείς να σχηματίσουμε ξεκάθαρη άποψη. Να έχουμε να κάνουμε ευθέως με την συμπεριφορά των ανθρώπων που μας προέκυψαν για την καρέκλα και μόνο. Και δεν μιλάω για όλους αλλά για τους επικεφαλής, κυρίως, των υπηρεσιών και τω ν οργάνων που έχουν το μαχαίρι και έχουν και το καρπούζι.
Κινητοποιήσεις, εξεγέρσεις, φωνές, δικαστήρια, συλλήψεις. Ξανά φωνές, ξανά κινητοποιήσεις, ξανά συναντήσεις, ξανά συζητήσεις και τέλος, ΜΑΤ και θάνατος.
Αυτή είναι η συνήθεια ,γιατί συνήθεια κατάντησε, των ανθρώπων του Τεμπλονίου και της Λευκίμμης, που ζουν φωνάζοντας να μην πεθάνουν.
Νομαρχιακό συμβούλιο είχαμε χθες, στο πλαίσιο του οποίου έγινε συζήτηση για τον ΧΥΤΑ Μέσης, μόνο και μόνο επειδή τον ζήτησαν οι κάτοικοι. Μισόλογα, μισοδικαιολογίες και αντιδράσεις. Πάλι αντιδράσεις του κόσμου που δεν πίστευε σε αυτά που άκουγε, αφού δεν ήταν έτσι όπως τα έζησε και εξακολουθεί να τα ζει.
Μόνο ένας εκ των αιρετών σηκώθηκε και ανέλαβε την ευθύνη και είπε ότι «αν δεν σήκωναν το θέμα οι κάτοικοι, εμείς ακόμη θα το αγνοούσαμε και δεν θα ξέραμε καν τα ζητήματα περί της διαχείρισης των απορριμμάτων». Κάποιοι αιρετοί δεν άντεξαν και έφυγαν, κάποιοι άλλοι έμειναν με συνοφρυωμένες φάτσες.
Κάποιοι εκ των κατοίκων ανακουφίστηκαν με αυτά που άκουσαν και κάποιοι άλλοι μίλησαν για κίνηση εντυπωσιασμού.
Πάντως, ο παρανομαστής δεν άλλαξε. Πάλι αναβλήθηκε η απάντηση για το τι θα γίνει ρε παιδιά τελικά με τον ΧΥΤΑ?
Και έτσι, πάλι θα ξανασυναντώ το θέμα για να το καλύψω και πάλι θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα καταλήξει πουθενά και το μόνο που θα έχω πετύχει εγώ και οι συνάδελφοί μου, είναι να κάνουμε διάσημους κάποιους κατοίκους οι οποίοι αύριο θα εκφράσουν την βούληση να πάνε για δημοτικοί σύμβουλοι. Παράλληλα, θα έχουμε κάνει μόδα την βλακεία των «παραγόντων και αρχόντων μας» με αποτέλεσμα να μείνουμε στους εντυπωσιασμούς για το θεαθήναι
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: