Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Δεκτή η παραίτηση του Σωτ. Βόσδου-Αποχωρεί μετά από 5 χρόνια απο τη θέση του Γ.Γ. της ΠΙΝ


Δεκτή έγινε η παραίτηση του επί 5ετία Γ.Γ. της ΠΙΝ Σωτ. Βόσδου. Με την ευκαιρία αυτή έδωσε στη δημοσιότητα ευχαριστήρια επιστολή απευθυνόμενος σε όλους τους πολίτες της ΠΙΝ.
"Με την αποδοχή της υποβληθείσας παραίτησης μου ολοκληρώνεται η θητεία μου ως Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Ιόνιων Νησιών.
Με την αναχώρηση μου, θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες της Περιφέρειας για την συνεργασία, για την επισήμανση και υπόδειξη θεμάτων και προτάσεων αλλά και για την φιλοξενία τους. Τα 5 χρόνια και 7 μήνες της θητείας μου είναι πλήρη από εμπειρίες και μοναδικές στιγμές. Πάντοτε δε είχα την αίσθηση ότι βρίσκομαι κοντά σε δικούς μου ανθρώπους και οικείο περιβάλλον.
Σας διαβεβαιώνω ότι, στο μέλλον, θα είμαι τακτικός επισκέπτης των υπέροχων νησιών μας και το ενδιαφέρον μου θα είναι αμείωτο για την ανάπτυξη της Περιφέρειας μας.
Εξ’ αιτίας της δικής σας συμπεριφοράς και ζεστασιάς, νιώθω πλέον ένας από εσάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια: