Το έργο της παράκαμψης του αεροδρομίου έχει απενταχθεί από το Γ ΚΠΣ ενώ υπάρχουν διαβεβαιώσεις αλλά όχι και τυπική έγκριση για την ένταξή του στο ΕΣΠΑ. Επιπλέον κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής διαμαρτύρονται για τον τρόπο εκτέλεσης του έργου.
ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ ΓΙΣΔΑΚΗ
Στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κερκυραίων, δεκάδες κάτοικοι και επαγγελματίες της περιοχής Παγκρατέικων συγκεντρώθηκαν κατά τη συζήτηση του θέματος της παράκαμψης του αεροδρομίου, μετά από υπόμνημα που είχαν καταθέσει από τις 26 Οκτωβρίου ζητώντας βελτιωτικές εργασίες στην υπό κατασκευή παράκαμψη.
Το ισόγειο έγινε υπόγειο...
Στο υπόμνημά τους οι κάτοικοι εξηγούν ότι ο νέος δρόμος της παράκαμψης αεροδρομίου πλησιάζοντας στην εισόδό του προς τη Δονάτου Δημουλίτσα κατασκευάζεται υπερυψωμένος κατά 0,50 μέτρο περίπου σε σχέση με την υφιστάμενη οδό. Αυτό σημαίνει απλά ότι για να συνδεθεί η υπάρχουσα οδός με την υπό κατασκευή θα πρέπει να ανυψωθεί ή να κατασκευαστεί ανισόπεδος κόμβος.
Οι συνέπειες είναι: Οι παρόδιες ισόγειες ιδιοκτησίες θα μετατραπούν σε υπόγειες, οι κάτοικοι δεν θα έχουν άμεση πρόσβαση στις ιδιοκτησίες τους, τα νερά της βροχής θα πλημμυρίζουν τα σπίτια και τα μαγαζιά.
Εξαρχής προβλήματα
Στην αρχική μελέτη παρουσιαζόταν η νέα οδός να ξεκινά από τη Δ. Δημουλίτσα, σε ίδιο υψόμετρο, χωρίς κόμβο εισόδου. Στην αρχική έλλειψη έρχεται να προστεθεί η απουσία (επί του παρόντος) εξόδου από την παράκαμψη, καθώς ακόμη δεν έχει κατασκευαστεί η απόληξή του, που οδηγεί στην Πλατυτέρα. Έτσι υπάρχει κίνδυνος, λένε οι κάτοικοι, να κατασκευαστεί ένας τυφλός δρόμος, που δεν θα οδηγεί πουθενά, ενώ το τμήμα της Δ. Δημουλίτσα, που πλησιάζει το αεροδρόμιο, θα είναι πεζόδρομος, οδηγώντας σε μαρασμό τα καταστήματα που βρίσκονται εκεί.
Κριτική από τους δημοτικούς συμβούλους
Ενδεικτικές του κρίσιμου σημείου στο οποίο βρίσκεται το έργο, το οποίο ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γ. Μάμαλος υποστηρίζει ότι είναι πλήρως συνυφασμένο με την πολεοδόμηση, είναι οι τοποθετήσεις δημοτικών συμβούλων.
Μ. Μπούκας: «Ποιός τεχνικός είχε την φαεινή ιδέα να κάνει αυτό το σχέδιο για την παράκαμψη;».
Χ. Μάστορας: «Να προηγηθεί η πολεοδόμηση, γιατί συμφέρει και τους κατοίκους και την πόλη».
Γ. Τρεπεκλής: «Το έργο έχει απενταχθεί από το Γ ΚΠΣ, γιατί είχε προβλήματα, και υπάρχει πρόταση για ένταξή του στο ΕΣΠΑ».
Σπ. Μωραΐτης: «Κινδυνεύει να μετατραπεί σε έργο – φάντασμα. Οι παρεμβάσεις απαιτούν χρόνο και χρήμα».
Δ. Πουλιέζος: «Υπάρχουν αστοχίες στη μελέτη και πρέπει να διορθωθούν, αλλά θα πρέπει να κάνουμε όσο το δυνατόν λιγότερες παρεμβάσεις και αλλαγές».
Τα ίδια και στου Κωτσέλα;
Εντύπωση επίσης προκάλεσε η αναφορά του κ. Πουλιέζου και σε αστοχίες σε άλλη μελέτη, εκείνη στην πολεοδόμηση του Κωτσέλα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ υπάρχουν προβλήματα όπως για παράδειγμα σειρά δράσεων και έργων που πρέπει να κάνει η ΔΕΥΑΚ, για τις οποίες δεν έχει καν ερωτηθεί αν μπορεί να ανταποκριθεί.
Γ. Οικονόμου: Δεν θέλουμε περισσότερα προβλήματα
Να μείνει δρόμος και να μην γίνει πεζόδρομος το τμήμα της Δ. Δημουλίτσα από την συμβολή προς τα Παγκρατέικα, ζήτησε εκπροσωπώντας τους κατοίκους ο τεχνικός τους σύμβουλος Γ. Οικονόμου.
Ο κ. Οικονόμου ζήτησε επίσης να διατηρηθούν τα αρχικά υψόμετρα ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στις ιδιοκτησίες και να υπάρξει πρόβλεψη για την απορροή των υδάτων.
«Δεν γνωρίζαμε την απένταξη του έργου», είπε και συμπλήρωσε: «Αυτό σημαίνει ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει και εμείς δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερα προβλήματα».
Και τέλος ομοφωνία
Πάντως παρά τις εντάσεις, τις διακοπές και τις, συχνά, έντονες λογομαχίες με τους παριστάμενους κατοίκους η απόφαση του Σώματος ήταν τελικά ομόφωνη: Εκπόνηση νέας μελέτης (συμπληρωματικής) βάση της οποίας θα προσαρμόζεται η νέα οδός της παράκαμψης με την Δ. Δημουλίτσα.
Αναδημοσίευση από corfupress.com.
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου