Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2009

Απαισιόδοξοι δάσκαλοι και καθηγητές για τη νέα σχολική χρονιά

Απαισιοδοξία εκφράζουν δάσκαλοι και καθηγητές στο νομό, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, σύμφωνα και με όσα ειπώθηκαν σήμερα σε συνέντευξη τύπου.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Λάμπρος Τασούλας μίλησε για μεγάλα προβλήματα στο θέμα της στελέχωσης του εκπαιδευτικού δυναμικού, την αποστολή βιβλίων, τη σχολική στέγη και τη νέα γρίπη.
Οπως είπε, οι μόνιμοι διορισμοί μειώθηκαν κατά 25% με αποτέλεσμα κατά τις πρώτες ημέρες να δημιουργηθεί ένα μικρό πρόβλημα.
Στο Νομό μετά και την τελευταία πρόσληψη των αναπληρωτών, τα κενά είναι 16 δάσκαλοι, 5 νηπιαγωγοί, 3 καθηγητές αγγλικών, 3 φυσικής αγωγής (αγγλικών και γυμναστές θα καλυφθούν από την Β/θμια εκπαίδευση) και 4 μουσικής αγωγής. Υπάρχει πρόβλημα με τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που θα στελεχώσουν τα ολοήμερα σχολεία.
Πολλά τμήματα ένταξης υπολειτουργούν και θα πρέπει το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής να καλυφθούν τα κενά αυτά.
Στα βιβλία λείπουν τα μαθηματικά της Δ’ Δημοτικού, κάποια βιβλία της Α’ Δημοτικού που δεν έχουν λάβει όλα τα σχολεία, τα Φυσικά της Ε’ Δημοτικού και τα Μαθηματικά της ΣΤ’ Δημοτικού.
Οσο για τη σχολική στέγη, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται, όπως ανέφερε στην περιοχή του Δήμου Κερκυραίων.
Η ΕΛΜΕ
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ Ν. Μεταλληνό, η νέα σχολική χρονιά δεν ξεκινάει με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες “αφού το Υπουργείο ουσιαστικά με την συγκεκριμένη εγκύκλιο θέτει την εκπαίδευση και τα σχολεία σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης”.
Υποστήριξε πως “οι εκπαιδευτικοί καλούνται να παίξουν ρόλο γιατρού στη διάγνωσή, έως και τον ρόλο των καθαριστριών” ενώ σε ότι αφορά τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, εξέφρασε σοβαρές επιφυλάξεις “γιατί το Υπουργείο μόνιμα είναι αναξιόπιστο σε ότι αφορά τις ελλείψεις”.
Για βιβλία, κυρίως το πρόβλημα αντιμετωπίζεται στην τεχνική εκπαίδευση, ενώ για την σχολική υποδομή, ανέφερε ότι την ερχόμενη εβδομάδα, θα γίνει σύσκεψη φορέων μαζί με εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, “με αντικείμενο την ανάδειξη και προβολή και διεκδίκηση λύσεων για το θέμα της σχολικής υποδομής”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: