Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Στέφανος Γκίκας ξανά υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία

Ο Πολιτευτής της ΝΔ κ. Στέφανος Γκίκας σε συνέντευξη που έδωσε στα τοπικά ΜΜΕ αναγγέλλοντας την πρόθεσή του να είναι υποψήφιος στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, μεταξύ άλλων τόνισε και τα εξής :
«Ο Πρωθυπουργός της χώρας, ο Κώστας Καραμανλής, προέβη σε μια πράξη ευθύνης. Επειδή η χώρα δεν θα μπορούσε να κυβερνηθεί κάτω από καθεστώς πολιτικής αστάθειας και επειδή στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, ζήτησε νωπή λαϊκή εντολή από τον Ελληνικό λαό προκειμένου να αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε αυτήν την στιγμή σαν χώρα, με πρώτο και κύριο την πάλη ενάντια στην οικονομική κρίση.
Τις επόμενες 30 ημέρες και μέχρι τις εκλογές, θα δοθεί η ευκαιρία και στους δύο αρχηγούς των κομμάτων να παρουσιάσουν τον προγραμματικό τους λόγο, τα προγράμματά τους ενάντια στα προβλήματα.
Σ’αυτόν τον αγώνα, τον αγώνα της παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, δεν θα μπορούσα να είμαι απών.
Αναγγέλλω λοιπόν την κάθοδό μου στις εκλογές με τη σημαία της Νέας Δημοκρατίας η οποία έχει μια ιδεολογία που με εκφράζει απόλυτα.
Ό,τι και αν έγινε αυτά τα χρόνια της διακυβέρνησης της, με τα όποια λάθη και παραλήψεις, το έργο που παρήγαγε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι μεγάλο και θα μας δοθεί η δυνατότητα στις προσεχείς ημέρες να το αναπτύξουμε. Μέσα από αυτήν την προσπάθεια, επιθυμώ και εγώ, ως στρατιώτης της παράταξης, να διεκδικήσω την βουλευτική έδρα της Κέρκυρας.
Επί δύο ολόκληρα χρόνια δίνω τον αγώνα μου από άκρη σ’ άκρη στην Κέρκυρα, στους Παξούς και στα Διαπόντια νησιά μας.
Δίνω τον αγώνα μου για να βοηθήσω τους συμπολίτες μου στα προβλήματα της καθημερινότητάς τους αλλά και να προωθήσω λύσεις στα προβλήματα του τόπου μας.
Όλο αυτό το διάστημα τίμησα και τήρησα την υπόσχεση που έδωσα στους συμπολίτες μου να είμαι δίπλα τους όποτε με χρειάζονταν, από την επόμενη κιόλας ημέρα των εκλογών.
Η δέσμευσή μου αυτή έγινε πράξη.
Στις επόμενες ημέρες θα δώσουμε μαζί έναν έντιμο και καθαρό αγώνα για να διεκδικήσουμε την βουλευτική έδρα της Κέρκυρας.
Η αγάπη και η εμπιστοσύνη των πολιτών είναι η δύναμη μου.
Σας καλώ λοιπόν να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου και βεβαίως τον Κώστα Καραμανλή ο οποίος είναι ο μόνος άνθρωπος που στις δύσκολες αυτές ώρες, μπορεί να βγάλει τη χώρα από την μεγάλη οικονομική κρίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: