Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Ν. ΔΕΝΔΙΑΣ: "ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΟ ΥΠ.ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ"


Το Υπουργείο Πολιτισμού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να καταφέρει να μετατρέψει την επιτυχία της UNESCO σε βρόγχο στην αναπτυξιακή προσπάθεια τoυ νομού.
Αυτό σχολίασε ο βουλευτής Ν. Δένδιας με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση του Γ.Π.Σ.
Ειδικότερα, ο βουλευτής αφού ανέφερε ότι ζήτησε και έλαβε τον πλήρη φάκελο της υπόθεσης, σημείωσε τα εξής:
“Πρέπει να σημειώσω ότι προσωπικά, είμαι από αυτούς που πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις προκειμένου να έχουμε αυτήν την επιτυχία της Unesco.
Παράλληλα, είμαι από αυτούς που πιέζουν το Δήμο Κερκυραίων και έχω έρθει κατά διαστήματα σε πολύ μεγάλη ρήξη με την ηγεσία του Δήμου, προκειμένου να κάνει τη δουλειά του όπως εγώ την καταλαβαίνω μέσα από αυτήν την τεράστια επιτυχία.
Από την άλλη όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Κέρκυρα, αν και είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, δεν παύει να είναι όμως μια ζωντανή πόλη. Δεν είναι ούτε Παρθενώνας, ούτε Δήλος. Δεν είναι δηλαδή ένα νεκρό μνημείο.
Αυτό είναι κάτι που το ΥΠΠΟ οφείλει να το καταλάβει πολύ καλά. Δεν μπορεί και δεν πρέπει να καταφέρουν να μετατρέψουν την επιτυχία της Unesco, σε βρόγχο στην αναπτυξιακή προσπάθεια της Κέρκυρας.
Εάν το καταφέρει αυτό το ΥΠΠΟ, θα έχει ακυρώσει όχι μόνο την ουσία της προσπάθειας, αλλά και το όλο νόημα της προσπάθειας ένταξής μας στα προστατευόμενα μνημεία της Unesco.
Εγώ όταν πάλευα, πάλευα για έναν σκοπό. Για να μπορέσουμε να προστατέψουμε την λαμπρή εικόνα της πόλης μας και να αλλάξουμε συνολικά το τουριστικό μας προϊόν. Δεν πάλεψα για να μετατρέψω τη Κέρκυρα σε μνημείο νεκρόπολης.
Γι’ αυτό, παρακαλώ το ΥΠΠΟ να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στο τι κάνει και πως το κάνει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: