Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

OΡΚΙΣΤΗΚΕ ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ψ.Ν.Κ. Ο ΣΠ. ΜΑΝΩΛΑΤΟΣ


Νέος Διοικητής του Ψυχιατρείου της Κέρκυρας, ορκίστηκε χθες στην έδρα του ΠΕΣΥ στην Πάτρα ο γιατρός Σπ. Μανωλάτος.

Σε δήλωσή του, επισήμανε τα εξής:

"Αφού ευχαριστήσω θερμά την Ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου, θέλω να καταθέσω προς τους συμπολίτες μου την πρόθεση μου να στηρίξω σταθερά με όλες μου τις δυνάμεις την μεταρρύθμιση που συντελείται στον χώρο της Ψυχικής Υγείας, μέσα από την αποσυλοποίηση, την επανένταξη των ψυχικώς πασχόντων απαλλαγμένων από το όποιο κοινωνικό στίγμα και την παροχή υπηρεσιών πρόληψης και φροντίδας.

Προς αυτή την κατεύθυνση είμαι βέβαιος ότι θα έχω συμπαραστάτες μου το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπως και τους εργαζόμενους στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο όλων των βαθμίδων".

Δεν υπάρχουν σχόλια: