Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Το «αντίο» του Αλεξανδρή…


Στα γραφεία του Συνδέσμου Φιλάθλων του ΑΟ Κέρκυρα βρέθηκε χθες το βράδυ, λίγο μετά τις 20:00, ο Αλέξης Αλεξανδρής. Ο τέως προπονητής των «Φαιάκων» αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει και να αποχαιρετίσει τους φιλάθλους της Κέρκυρας, λίγο πριν εκείνος φύγει από το νησί, στο οποίο κάθισε ακριβώς οκτώ μήνες.


ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ



Η αίθουσα ήταν κατάμεστη από κόσμο (φιλάθλους και δημοσιογράφους), ενώ οι οπαδοί του ΑΟΚ επιφύλαξαν αποθεωτική υποδοχή στον 40χρονο τεχνικό.

Αρχικά, μίλησε ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Φιλάθλων του ΑΟ Κέρκυρα, ο Άκης Κούρκουλος, ο οποίος ανέφερε τα εξής:

«Καλωσορίζουμε στα γραφεία του Συνδέσμου μας τον κ. Αλέξη Αλεξανδρή. Ήρθε σήμερα εδώ, στον Σύνδεσμο, ένας άνθρωπος που είναι μεγάλη προσωπικότητα κι ένας άνθρωπος που τον θαυμάζαμε μόνο στην τηλεόραση. Ένας άνθρωπος που έδειξε ήθος και που με χαρά μας ως φίλαθλοι τον είδαμε να δουλεύει στην Κέρκυρα. Σαν ποδοσφαιριστής είχε κερδίσει τα περισσότερα Πρωταθλήματα στην Ελλάδα. Ήταν τιμή μας που τον είχαμε στην ομάδα μας. Όταν ανέλαβε την Κέρκυρα πέρσι, από εκεί που ήμασταν έτοιμοι να υποβιβαστούμε, παραλίγο να μας ανεβάσει κιόλας Κατηγορία, με 14 παίκτες. Είναι τιμή μας που δέχθηκε να έρθει στον Σύνδεσμό μας για να μας αποχαιρετίσει. Είναι ένας προπονητής που βοήθησε την ομάδα κι έδωσε σημασία στα παιδιά της Κέρκυρας. Αυτή τη στιγμή τρία δικά μας παιδιά είναι στην εντεκάδα ή στην αποστολή της ομάδας. Ο κ. Αλεξανδρής έδωσε σημασία στον Κερκυραίο παίκτη, τη στιγμή που οι προηγούμενοι προπονητές για τον άλφα ή τον βήτα λόγο δεν πρόσεξαν τα παιδιά του νησιού. Πιστεύουμε ότι ο κ. Αλεξανδρής έβαλε ένα λιθαράκι σε αυτή την ομάδα. Από εκεί και πέρα, όπως αγαπήσαμε κι στηρίξαμε τον κ. Αλεξανδρή, έτσι θα πρέπει να αγαπήσουμε και να στηρίξουμε και τον καινούργιο προπονητή, για το καλό της ομάδας μας».

Έπειτα, ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου, ο Σπύρος Βλάχος, ενημέρωσε σχετικά με τις εξελίξεις στον Σ.Φ.:

«Χθες Πέμπτη το Δ.Σ, του Συνδέσμου μας πήρε ομόφωνα την απόφαση να παραιτηθεί, για λόγους ευθιξίας. Η κίνηση αυτή δεν έχει να κάνει μόνο με την απομάκρυνση του κ. Αλεξανδρή, αλλά και με άλλα γεγονότα που συνέβησαν αυτές τις μέρες, και στα οποία δεν θέλω αυτή τη στιγμή να αναφερθώ. Ο νοών, νοείτο».

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Αλέξης Αλεξανδρής, ο οποίος είπε ορισμένα πράγματα και ακολούθως απάντησε σε ερωτήσεις των φιλάθλων και των δημοσιογράφων. Ο τέως προπονητής του ΑΟΚ κράτησε μεν χαμηλούς τόνους, αλλά άφησε και κάποιες αιχμές. Βλέπουμε επακριβώς τα λεγόμενα του 40χρονου τεχνικού:

«Πρώτα απ’ όλα, θέλω να σας ξεκαθαρίσω ότι σήμερα δεν ήρθα εδώ ούτε για να δημιουργηθεί κάποια κατάσταση, ούτε για να δώσω συνέντευξη. Απέναντι σε εσάς, τους φιλάθλους της Κέρκυρας, αισθάνθηκα την ανάγκη να πω σήμερα ένα πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ. Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια από πέρσι, από τις 14 Φεβρουαρίου, και φτάσαμε σε ένα σημείο που εγώ χαιρόμουν κάθε Κυριακή να πηγαίνω στο γήπεδο και να βλέπω κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό σε μία περιοχή της περιφέρειας, όπως είναι η Κέρκυρα, να ξαναφέρουμε τον κόσμο στο γήπεδο. Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να το πετύχω αυτό, με πολύ καλή διάθεση, με πολύ καλή θέληση και με πολύ καλό όραμα Όμως, ορισμένοι δεν το πιστεύουν αυτό το όραμα, αλλά δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύουν οι άλλοι».

«Εγώ από την πλευρά μου δεν ήρθα εδώ για να κοροϊδέψω. Όλα αυτά τα χρόνια που έπαιζα ποδόσφαιρο, οτιδήποτε κακό και αν εισέπραξα, είχα ιερή υποχρέωση όταν θα ξεκινούσα και εγώ στον χώρο του ποδοσφαίρου σαν προπονητής, να τα κάνω αντίστροφα, δηλαδή να μην κάνω όλα αυτά που επί χρόνια με στεναχωρούσαν και που έλεγα ότι δεν πρέπει να γίνονται στο ποδόσφαιρο».

«Δεν ξέρω αν εσείς κρίνετε πως πρόσφερα κάτι σε αυτή την ομάδα, αλλά θέλω να ξέρετε ότι το έκανα με πολλή αγάπη. Και το έκανα με πολλή αγάπη, διότι εισέπραττα αγάπη. Νομίζω πως όταν δεν εισπράττεις αγάπη σε αυτό που κάνεις, τότε νομίζω και ούτε και αυτό δεν βγαίνει και σε σένα. Εγώ μέχρι και την τελευταία στιγμή που ήμουν μέλος της ομάδας ό,τι έκανα, ήταν με πάρα πολύ μεγάλη αγάπη, γιατί έτσι είμαι σαν άνθρωπος. Ίσως καμιά φορά αυτό να μην είναι και καλό, δηλαδή στη δουλειά του προπονητή ίσως θα πρέπει να ξέρεις να ελίσσεσαι και να ακολουθείς άλλο δρόμο, αλλά εγώ προσωπικά δεν ξέρω άλλο δρόμο».

«Δεν με ενδιαφέρει αν οι προηγούμενοι προπονητές της Κέρκυρας δεν έβαζαν Κερκυραίους να παίξουν. Εγώ είδα κάποια πράγματα, είπα ότι θα κάνω κάποια πράγματα και δεν νομίζω ότι ξέφυγα από τις αρχικές μου θέσεις. Δεν κορόιδεψα κανέναν σε κάτι και δεν έταξα κάτι που να μην έγινε».

«Εισέπραξα από εσάς μεγάλη αγάπη. Έχω δουλέψει σε μεγάλες ομάδες, που έχουν εκατομμύρια κόσμο που σου εκδηλώνουν την αγάπη τους, αλλά όταν είσαι σε μια μικρή κοινωνία όπως η Κέρκυρα και αυτό το εισπράττεις καθημερινά, τότε αυτή είναι η καλύτερη επιβράβευση. Δεν θα θεωρούσα μεγάλη επιτυχία το να ανεβεί στη Σούπερ Λίγκα η ομάδα, από το να περπατάω στον δρόμο και να με χαιρετάει από το πιο μικρό παιδί μέχρι τον πιο ηλικιωμένο άνθρωπο. Αυτό για μένα είναι ό,τι πιο σημαντικό. Θέλω να ξέρετε ότι η αγάπη μου και η εκτίμησή μου απέναντι στον κόσμο της Κέρκυρας είναι η ίδια που εισπράττω και από εσάς. Οι προπονητές ερχόμαστε και φεύγουμε, έτσι είναι η δουλειά μας, όμως το να συναντάς τον κόσμο στο δρόμο και να σου δίνει το χέρι του, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Και αν αυτοί μου δίνουν το χέρι, τότε εγώ θα πρέπει να δώσω και τα δύο χέρια».

«Το μόνο που θέλω από εσάς είναι να στηρίξετε αυτή την προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα. Υπάρχουν 25 παιδιά που πιστεύουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν και νομίζω πως αν αγαπάτε αυτό τον τόπο, θα πρέπει να τη στηρίξτε όλοι μαζί, είτε είστε φίλαθλοι, είτε δημοσιογράφοι, για καλό δικό σας και του τόπου σας».

«Σε αυτό το νησί έχω κάνει πολύ καλούς φίλους και θα το ξαναεπισκεφθώ. Χαρά μου θα είναι οποιοσδήποτε από εσάς που γνωρίζετε το τηλέφωνό μου να με πάρει και να βρεθούμε. Εγώ τους φίλους μου τους κρατάω. Ακόμα και τους εχθρούς μου τους κρατάω (γελάει).. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Όλους τους κοίταξα στα μάτια και τους μίλησα ειλικρινά και με τη καρδιά. Εμένα αυτό που με ενδιέφερε ήταν η δουλειά μου και να μεταδώσω τις γνώσεις μου στους ποδοσφαιριστές. Τίποτα άλλο. Από εκεί και πέρα, κάποια στιγμή οι συνεργασίες τελειώνουν. Μπορεί να με λύπησαν κάποια πράγματα που ακούστηκαν και κάποια δημοσιεύματα, αλλά αυτά είναι ανάξια σχολιασμού. Σαν άνθρωπος έχω το δικαίωμα να πάω κι εγώ έξω με τη γυναίκα μου, αλλά αυτό φαίνεται πως κάποιους τους ενοχλεί».

«Δεν ήρθα εδώ για να απολογηθώ. Ήρθα για να σας εκφράσω την αγάπη και την εκτίμησή μου. Δεν ήρθα ούτε για να κατακρίνω, ούτε για να αποδώσω ευθύνες για το ποιος φταίει. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Αν από κάποια στιγμή η συνεργασία μου με την ομάδα διακόπηκε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ούτε πρόκειται από το δικό μου το στόμα να ακούσετε να κατηγορήσω ανθρώπους και καταστάσεις. Κανένας δεν είναι Θεός για να κρίνει τους άλλους. Εγώ τουλάχιστον, σαν Χριστιανός, πιστεύω στον Θεό και μόνον Αυτός μπορεί να κρίνει όλους τους ανθρώπους. Όχι εγώ».

«Επειδή ακούστηκαν διάφορα σε ότι αφορά την προετοιμασία της ομάδας και για κάποιους τραυματισμούς που είχαμε, θέλω να σας πω κάποια πράγματα, για να μην παραμυθιαζόσαστε. Διότι πίσω από εμένα υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που είναι αμαρτία να σπιλώνονται και να τους καταλογίζουν διάφορα μερικοί. Ξεκινήσαμε προετοιμασία στις 10 Ιουλίου και αντιμετωπίσαμε μόνον δύο μυϊκούς τραυματισμούς, του Τσεμπερίδη και του Τσάγγαρη, αλλά οι υπόλοιποι τραυματισμοί προήλθαν από ατυχίες, όπως στην περίπτωση του Φλαβίνιο, του Μουστόγιαννη και του Γκίκα. Δεν υπάρχουν άλλες περιπτώσεις μυϊκών τραυματισμών ή περί άλλων τέτοιων βλακειών που ακούω. Είναι κουταμάρες να λέγονται τέτοια πράγματα, διότι πίσω από εμένα υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που δουλεύουν σε επαγγελματικά πλαίσια και προσπαθούν να εξελίξουν τους ποδοσφαιριστές, και είναι άδικο να τους κατηγορούν επειδή η ομάδα είχε δύο τραυματισμούς μέσα σε τρεις μήνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: