Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

29 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ- ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΝΔΙΑ


Mια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη στην κατεύθυνση ενίσχυσης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο νομό και στον τιτάνιο αγώνα που καταβάλλει για τη προστασία του φυσικού περιβάλλοντος του νομού, αποτελεί η ενίσχυση της υπηρεσίας με 29 άτομα, μόνιμο προσωπικό.
Η σχετική είδηση δημοσιοποιήθηκε σήμερα από τον βουλευτή της Ν.Δ. Νίκο Δένδια, που εξέφρασε όπως ήταν φυσικό την ικανοποίησή του και συνεχάρη τα νέα στελέχη της Π.Υ.
Σημειώνεται ότι 1Ο άτομα θα ενισχύσουν τη δύναμη της Π.Υ. στους Παξούς και τα υπόλοιπα στην Κέρκυρα.
“Γίνεται μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία χρόνια για την ενίσχυση του προσωπικού της πυροσβεστικής που υπηρετεί στη Κέρκυρα. Με την νέα εξέλιξη ενισχύονται σημαντικά οι δυνατότητες της Π.Υ. στο νομό” τόνισε χαρακτηριστικά ο βουλευτής και πρόσθεσε ότι “η υπηρεσία έχει δώσει απτά δείγματα ικανότητας εμποδίζοντας να συμβούν στη Κέρκυρα όλα αυτά που είχαν συμβεί τους καλοκαιρινούς μήνες στην υπόλοιπη Ελλάδα”.
Σε ερώτημα τι γίνεται με τη στελέχωση άλλων υπηρεσιών του νομού, ο βουλευτής σημείωσε ότι γίνονται προσπάθειες, ωστόσο εκτίμησε ότι για τον ίδιο το θέμα αυτό έχει συνδυαστεί με τη μοριοδότηση της εντοπιότητας, δηλαδή την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, ώστε τελικά να υπηρετήσουν κερκυραίοι στις δημόσιες υπηρεσίες του νομού.
Για Αεροδρόμιο Λευκίμμης
Μετά από ερώτημα για το που βρίσκεται η υπόθεση της διερεύνησης της δυνατότητας κατασκευής αεροδρομίου στη Λευκίμμη ο κ. Δένδιας, που είχε καταθέσει και την σχετική πρόταση, ανέφερε σε γενικές γραμμές ότι υπήρξε επίσκεψη μέλους της επιτροπής στη Λευκίμμη, καταγραφή των τοπικών συνθηκών και σύνταξη σχετικού εγγράφου.
“Τώρα πρέπει να γίνει στάθμιση των παραγόντων που θα αποδείξουν τη δυνατότητα ή μη της πρότασης. Θα πρέπει να περιμένουμε. Υπήρξε μια μικρή εμπλοκή εξαιτίας των γεγονότων στη Λευκίμμη”.
Οσο για το θόρυβο που έχει προκληθεί τελευταία για την πιθανή ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, ο βουλευτής εκτίμησε ότι επι του θέματος υπάρχει μια γενικότερη κυβερνητική πολιτική που τείνει σε διερεύνηση της δυνατότητας ιδιωτικοποίησης αεροδρομίων.
“Θα το συζητήσουμε όταν έρθει η ώρα του, δεν αποτελεί μονόδρομο. Ιδιωτικοποίηση με ποιούς όρους και ποιές συνθήκες λειτουργίας και βελτίωσης; Όποια συζήτηση γίνεται τώρα, είναι γενικόλογη και άνευ αντικειμένου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: