Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

ΜΑΜΑΛΟΣ, ΤΟΜΠΡΟΥ, ΚΟΥΡΗΣ ΓΑΡΔΙΚΙΩΤΗΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ


Σήμερα το πρωί παρουσιάστηκαν από το Δήμαρχο Κερκυραίων κ. Σωτήρη Μικάλεφ οι νέοι Αντιδήμαρχοι για την Τρίτη περίοδο 2009-2010.

Κατά την παρουσίαση ο κ. Μικάλεφ δήλωσε:

"Έχω σήμερα τη χαρά να ανακοινώσω τους Αντιδημάρχους που ορίζω για την 3η περίοδο της Δημαρχιακής θητείας 2009 – 2010.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες και την συσσώρευση προβλημάτων που είχε να αντιμετωπίσει η Δημοτική Αρχή στην χρονιά που μας πέρασε οι προηγούμενοι Αντιδήμαρχοι, στάθηκαν επάξια και αποτελεσματικά, βοηθώντας σημαντικά ο καθένας στον τομέα του. Αυτά τα έχω αναγνωρίσει δημόσια και παντοιοτρόπως.

Η εναλλαγή προσώπων σε θέσεις και αξιώματα που προβλέπονται από τον κώδικα ΟΤΑ, δεν αποτελεί μέρος μιας συναλλακτικής θεωρίας, αλλά έχει στόχο τόσο την αξιοποίηση νέων ανθρώπων, όσο και την συνέχιση του έργου της Δημοτικής Αρχής.

Εξάλλου όλοι πρέπει να συμμετέχουν στους κοινούς αγώνες και να δοκιμάζονται. Αυτό απαιτεί την εναλλαγή στις θέσεις ευθύνης στη διοίκηση του Δήμου".

Ορίζω λοιπόν:

● τον κ. Ιωάννη Μάμαλο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομικών Εφαρμογών και Κυκλοφορίας,

● τον κ. Αντρέα Κουρή Αντιδήμαρχο σε θέματα καθημερινότητας, καθαριότητας και ποιότητας ζωής.

● την κ. Χρυσούλα Τόμπρου Αντιδήμαρχο σε θέματα περιβάλλοντος

● και τον κ. Γιώργο Γαρδικιώτη Αντιδήμαρχο κοινωνικής πολιτικής, εθελοντισμού και κοινωνικής προστασίας.

Θέλω να τους συγχαρώ και να τους ζητήσω να δώσουν όλες τους τις δυνάμεις στην προσπάθεια που καταβάλει ο Δήμος Κερκυραίων.

ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ



Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 87 και 89 παρ. 1 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων,
2. Τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής πληθυσμού (έτους 2001),
3. Την αριθ. 5-22/17.3.1995 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κερκυραίων με την οποία ορίστηκε σε ένα έτος η θητεία των Αντιδημάρχων Κερκυραίων





ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ορίζω Αντιδημάρχους για ένα (1) έτος από την έκδοση της παρούσας και τη δημοσίευσή της στο ημερήσιο Τοπικό Τύπο τους παρακάτω αναφερόμενους Δημοτικούς Συμβούλους του Πλειοψηφίσαντος Συνδυασμού προκειμένου να επικουρούν τα καθήκοντά μας και μεταβιβάζουμε στον καθένα απ’ αυτούς τις ακόλουθες αρμοδιότητες, όσον αφορά την εποπτεία και παρακολούθηση της εύρυθμης, ομαλής και αποδοτικής λειτουργίας των ακόλουθων Υπηρεσιών του Δήμου.

Α) Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ιωάννη Μάμαλο του Χρήστου την Αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομικών Εφαρμογών & Κυκλοφορίας και συγκεκριμένα:

Ι.- α) Την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου ήτοι: του Γραφείου Μελετών και Επίβλεψης έργων, Γραφείο Εκτέλεσης Έργων και Εργασιών, Γραφείου Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων, του Γραφείου Συγκοινωνιακών Μελετών και Έργων, του Γραφείου Δημοτικού Φωτισμού και Ηλεκτρολογικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων, του Γραφείου Πολεοδομικών Εφαρμογών και Πολεοδομίας Γραφείου Ελέγχου Κατασκευών, Γραφείου Εκδόσεως και Εγκαταστάσεως και Λειτουργίας Υπαίθριας Διαφήμισης και Επιγραφών καθώς και τον καθορισμό χώρων τοποθέτησης πλαισίων κ.λ.π. προβολής διαφήμισης. Την εκπόνηση μελετών και υποβολή προτάσεων για την ρύθμιση και οργάνωση της κυκλοφορίας και την λειτουργία χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους και γενικότερα την λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας. β) Την εκτέλεση και επίβλεψη έργων ανάπλασης της Λαϊκής αγοράς, καθώς και την οργάνωση και λειτουργία της. γ) Την έκδοση βεβαιώσεων παλαιότητας κτιρίων, αυτοτέλειας οικοπέδων και χαρακτηρισμού δημοτικών οδών. δ) Την έκδοση εντολών προμηθειών και εργασιών των πάσης φύσεως προμηθειών που αφορούν την Διεύθυνση των Τ.Υ. και των ως άνω αρμοδιοτήτων.

ΙΙ.- α) Την ευθύνη για τον έλεγχο της καλής λειτουργίας των συνεργείων για την αποκατάσταση των βλαβών του μηχανολογικού εξοπλισμού και των συνεργείων εξωτερικού φωτισμού με την συνεργασία των αρμοδίων αντιδημάρχων, β) Επιβλέπει την τήρηση των βιβλίων κ.λ.π στοιχείων του μηχανολογικού εξοπλισμού, καθώς και των ημερολογίων των εργασιών των συνεργείων

Β) Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Αντρέα Κουρή του Φωτίου αρμοδιότητες, που έχουν σχέση με θέματα καθημερινότητας, καθαριότητας, ποιότητας ζωής και συγκεκριμένα:

Ι.- α) την ευθύνη αποκομιδής απορριμμάτων και πάσης φύσεως στερεών αποβλήτων και καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων, β) Δημοτικών αποχωρητηρίων, γ) Κίνησης Οχημάτων, δ) Ασφάλισης και Τεχνικού Ελέγχου οχημάτων και μηχανημάτων, ε) Συντήρησης και Επισκευής οχημάτων, στ) Προστασίας και περίθαλψης αδέσποτων ζώων, ζ) Την εποπτεία της λειτουργίας των Δημοτικών Σφαγείων, η) Την ευθύνη της αισθητικής εμφάνισης οδών, πλατειών και κάθε δημοσίου χώρου, την εποπτεία της μεταφοράς και υγειονομικής ταφής των απορριμμάτων και τον έλεγχο της παράνομης απόρριψης οικοδομικών υλικών σε κοινόχρηστους χώρους, την οργάνωση και εφαρμογή προγράμματος ανακύκλωσης σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Κερκύρας κ.λ.π. θ) Την ευθύνη για τη διαχείριση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων. ι) Την εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορούν την λήψη και εφαρμογή προληπτικών μέτρων προστασίας των κοινόχρηστων χώρων, ια) Τη μέριμνα και εφαρμογή θεσμοθετημένων μέτρων για τον έλεγχο της ρύπανσης και ηχορύπανσης της υπαίθριας διαφήμισης και επιγραφών, ιβ) Το συντονισμό κοινών δράσεων των τμημάτων καθαριότητας και Δημοτικής Αστυνομίας, σε θέματα καθημερινότητας των πολιτών. ιγ) Την έκδοση εντολών προμηθειών και εργασιών, που αφορούν την διεύθυνση της Υπηρεσίας Καθαριότητας και των ως άνω αρμοδιοτήτων. ιδ) Την εποπτεία του Προσωπικού των παραπάνω Υπηρεσιών

ΙΙ.- Έχει την ευθύνη εφαρμογής του Κανονισμού Καθαριότητας και του Κανονισμού Αστικής λειτουργίας της Πόλης σε συνεργασία με την Δημοτική Αστυνομία και συναρμόδιων Υπηρεσιών.

ΙΙΙ.- Έχει την ευθύνη: α) για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών της Δημοτικής Αστυνομίας, β) Για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και την εκτέλεση εργασιών σήμανσης και διαγράμμισης οδών σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο και την Διεύθυνση των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, της Δημοτικής Αστυνομίας και της Ελληνικής Αστυνομίας, γ) Την μελέτη, επεξεργασία και προώθηση προγραμμάτων για τη συμμετοχή του Δήμου στο έργο της αστικής συγκοινωνίας και τη διενέργεια μεταφοράς για τη μετακίνηση των κατοίκων καθώς και τη μεταφορά για την εξυπηρέτηση και την αναψυχή αυτών.


Γ) Στη Δημοτική Σύμβουλο Χρυσούλα Τόμπρου του Γεωργίου οι αρμοδιότητες σχετικά με τα θέματα Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα:

Ι.- α) Την εποπτεία των παρεχόμενων υπηρεσιών περιβάλλοντος, που σχετίζονται με την συντήρηση, επέκταση πρασίνου και λειτουργίας φυτωρίων, β) Την Συντήρηση και επέκταση του αστικού πρασίνου με δενδροφυτεύσεις, συντήρηση δενδροστοιχιών και ανανέωση αυτών και παρεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους, γ) Την δημιουργία, συντήρηση και λειτουργία παιδικών χαρών, δ) Την έκδοση εντολών προμηθειών και εργασιών, που αφορούν την διεύθυνση της Υπηρεσίας Πρασίνου και των ως άνω αρμοδιοτήτων.

ΙΙ.- Τη συνεργασία με τα Τοπικά Συμβούλια των Τοπικών διαμερισμάτων για την αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων, καθώς και: α) Την προετοιμασία – οργάνωση ενημερωτικών συνελεύσεων στα Τοπικά Διαμερίσματα, β) Την καταγραφή και ιεράρχηση, προώθηση, αντιμετώπιση των προβλημάτων των Τ.Δ. σε συνεργασία με τους αντίστοιχους Αντιδημάρχους και τα Τοπικά Συμβούλια

ΙΙΙ.- Την Υπογραφή των αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και συναφών αρμοδιοτήτων του Γραφείου Έκδοσης Αδειών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων κατά των παραβατών αδειούχων των ως άνω καταστημάτων, καθώς επίσης και των προπαρασκευαστικών ή απαντητικών εγγράφων, που έχουν σχέση με την ως άνω μεταβιβαζόμενη αρμοδιότητα. Τον προσδιορισμό ειδικότερων όρων και προϋποθέσεων για την εγκατάσταση καταστημάτων, επιχειρήσεων και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων που επηρεάζουν το φυσικό, πολιτιστικό και αρχιτεκτονικό περιβάλλον.

IV.- Την τέλεση των πολιτικών γάμων


Δ) Στον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γεώργιο Γαρδικιώτη του Σπυρίδωνος αρμοδιότητες που έχουν σχέση με δράσεις κοινωνικής πολιτικής – εθελοντισμού – κοινωνικής προστασίας και συγκεκριμένα έχει:

Ι.- 1. Την εποπτεία, συντονισμό και υποστήριξη Λειτουργίας Γραφείου Κοινωνικής Μέριμνας, Γραφείου Ενημέρωσης και κοινωνικής Υποστήριξης ευπαθών κοινωνικών ομάδων, πληθυσμού, προγραμμάτων «Βοήθεια στο Σπίτι», Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης παιδιών με Ειδικές Ανάγκες (ΚΔΑΠ – ΜΕΑ) σε απόλυτη συνεργασία με την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση, 2. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των φορέων μέσω των οποίων ασκείται η κοινωνική πολιτική του Δήμου. 3. Την συγκρότηση και λειτουργία συμβουλίου κοινωνικής πολιτικής. 4. Την ευθύνη ανάπτυξης του θεσμού του εθελοντισμού, τον συντονισμό και ενίσχυση και υποστήριξη των εθελοντικών μη κυβερνητικών οργανώσεων (ΜΚΟ), καθώς και των εκδηλώσεων προς υποστήριξη των ως άνω δραστηριοτήτων.

ΙΙ. Έχει την ευθύνη προγραμματισμού υποστήριξης σχολικών κτιρίων, υποστήριξης σχολικών επιτροπών, διοργάνωση εκπαιδευτικών και κοινωνικών εκδηλώσεων και εισηγείται θέματα που σχετίζονται με τη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΙΙΙ. Τη σχεδίαση, τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας σε συνεργασία με την Τ.Υ., την Υπηρεσία Καθαριότητας κ.λ.π. Φορέων, καθώς επίσης έχει την ευθύνη για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση τυχόν καταστροφών στα όρια του Δήμου.

IV.- α) Την προώθηση των ζητημάτων νεολαίας - Δικτύου πληροφόρησης Νέων, β) Την υποστήριξη Συμβουλίου Νεολαίας και γ) Τη συνεργασία με τον Οργανισμό Αθλητισμού και Νεότητας για την ανάπτυξη του αθλητισμού και την υποστήριξη των φορέων αθλητισμού και νεότητας.

V.- Έχει την ευθύνη για την ίδρυση τοπικού συμβουλίου παραβατικότητας, εποπτεύει τη λειτουργία του και την επιμέλεια για την προώθηση των αποφάσεων των Τοπικών Συμβουλίων Παραβατικότητας.

VΙ.- Την εποπτεία της λειτουργίας των Δημοτικών Νεκροταφείων και

VII.- 1) Την εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων ανάπτυξης, έρευνας και τεχνολογίας για την ανάπτυξη του Δήμου, του τομέα Προγραμματισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, την ίδρυση και λειτουργία δημοτικών επιχειρήσεων, οργανισμών και Νομικών Προσώπων. 2) Την επίβλεψη και προώθηση των έργων και προγραμμάτων της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της μηχανοργάνωσης των Υπηρεσιών του Δήμου. 3) Την εισήγηση για την εφαρμογή πολιτικών σχετικά με την επαγγελματική κατάρτιση, την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα και 4) Την έκδοση εντολών προμηθειών και εργασιών, που αφορούν την διεύθυνση των πιο πάνω Υπηρεσιών και ως άνω αρμοδιοτήτων.

Τέλος ορίζουμε αναπληρωτή μας τον ορισθέντα αντιδήμαρχο κ. Ιωάννη Μάμαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: