Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Απάντηση Γ. Καλούδη σε ΚΚΕ: "Είστε πολιτικές νοσοκόμες της Ν.Δ."


Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η σφοδρή σύγκρουση του υποψήφιου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γ. Καλούδη και της Ν.Ε. Κέρκυρας του ΚΚΕ, που ξεκίνησε από την προεκλογική περίοδο.
Σε νέα απαντητική σε ανακοίνωση της Ν.Ε. του ΚΚΕ δήλωσή του ο Γ. Καλούδης χαρακτηρίζει τον Θ.Γουλή και τη Νομαρχιακή Επιτροπή “πολιτικές νοσοκόμες της Ν.Δ.”, ενώ συνεχίζει να υποστηρίζει ότι “ο Κ.Καραμανλής ήρθε υπό βροχή στη Κέρκυρα, για να αφαιρέσει ένα 2 % από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και να πριμοδοτήσει έτσι την έδρα προς το ΚΚΕ”.

Ολόκληρο το κείμενο της αιχμηρής απάντησης Καλούδη στο ΚΚΕ έχει ως εξής:
"Όλοι οι Κερκυραίοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι για 6 χρόνια το ΚΚΕ, στη Κέρκυρα έμεινε βασικά απυρόβλητο, μολονότι οι εκπρόσωποί του βυσσοδομούσαν κατά του ΠΑΣΟΚ, αφού από τις 10 βολές του οι 9 ήταν κατά του ΠΑΣΟΚ και μία κατά της Ν.Δ.
Όλες οι Κερκυραίες και οι Κερκυραίοι γνωρίζουν ότι για 2 χρόνια ο κ. Χαραλάμπους έμεινε στο απυρόβλητο και στη Κέρκυρα και στη Βουλή, φυσικά με αντίστοιχο «πολιτικό αντάλλαγμα». Όλοι γνωρίζουν ότι ο Καραμανλής ήλθε υπό βροχή στη Κέρκυρα, τη τελευταία Παρασκευή, 2 ώρες πριν από τη τελευταία παράσταση της ζωής του στην Αθήνα, στο Πεδίο του Άρεως, για να αφαιρέσει ένα 2 % από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και να πριμοδοτήσει έτσι την έδρα προς το ΚΚΕ, γιατί τη Ν.Δ. τη συμφέρει στη Κέρκυρα η κατανομή εδρών 1 ΠΑ.ΣΟ.Κ, 1 Ν.Δ., 1 Κ.Κ.Ε., και όχι 2 ΠΑ.ΣΟ.Κ., 1 Ν.Δ.
Όλοι γνωρίζουν ότι τη Τετάρτη 23 Σεπτέμβρη 2009 έγιναν ταυτόχρονα δύο συκοφαντικές, προσωπικές επιθέσεις:
1. Η Παπαρήγα στην Αθήνα έκανε προσωπική επίθεση στον Γιώργο Παπανδρέου ότι εξυπηρετεί τα μεγάλα συμφέροντα της Ελλάδας.
2. Στη Κέρκυρα ο εξ Ιωαννίνων ορμώμενος Περιφερειάρχης Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, και Επτανήσων και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Θόδωρος Γουλής έκανε άδικη, χυδαία και συκοφαντική προσωπική επίθεση εναντίον μου, ίδια με αυτή των πληρωμένων με βρώμικο πολιτικό χρήμα μισθοφόρων και ραδιοφωνικών παπαγάλων ότι «εκπροσωπώ μεγάλα συμφέροντα», για μένα που ήξεραν από τη δημοσίευση του πόθεν και του έσχες μου, ότι το γραφείο μου, και τα δύο πατρικά μου σπίτια είναι 100 % υποθηκευμένα στις Τράπεζες και έχω ένα Rover 45, 8 ετών, σαν να είχα εγώ 19 σπίτια και 6 λιμουζίνες.
Έχετε επιλεκτική μνήμη, «υποκριτές και Φαρισαίοι»!!!
Η αιτία της ανήθικης επίθεσής σας μόνον στο πρόσωπό μου είναι ότι στο δικό μου πρόσωπο βλέπατε μία ιδεολογική και πολιτική αντιπαράθεση σημείο που είχατε σύμπλευση με τη δομική οικονομική δεξιά και το απολίτικο life – style, η επικράτηση του οποίου σας εξυπηρετεί.
Πολιτικό χρήμα ούτε είχα, ούτε έχω ούτε θα έχω ποτέ μου.
Από το βρώμικο 1989 κάνετε συναλλαγές με τη δεξιά.
Είναι πρόδηλο, γνωστό αλλά και εμφανές από τα αποτελέσματα, ότι μέρος της Ν.Δ. σας πριμοδότησε ενόψη μελλοντικών αντιπαροχών για να πάρετε τη δεύτερη έδρα του ΠΑ.ΣΟ.Κ. γιατί αυτό την εξυπηρετεί πολιτικά αφού εσείς, στρεφόμενοι 90 % κατά του ΠΑ.ΣΟ.Κ.και μόνον κατά 10 % κατά της Ν.Δ. συμπεριφέρεσθε ως πολιτικές νοσοκόμες της Ν.Δ. Η σιωπή των αμνών ποτέ δεν μου ταίριαζε.
Εσείς του ΚΚΕ είναι σαφές ότι υποστηρίζετε το χρήμα, αλλά είσθε και υποκριτές και είσθε βαθιά μέσα στο σύστημα το οποίο δήθεν καταγγέλλετε: Εισπράτετε τα χρήματα των ευρωβουλευτών, εισπράτετε τα χρήματα του Ελληνικού λαού από τον κρατικό προϋπολογισμό «του διεφθαρμένου αστικού κράτους», αλλά αρνείσθε τον δημόσιο έλεγχο στα οικονομικά σας ενώ είσθε διώκτες των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων.
Θόδωρε Γουλή και Σία της Νομαρχιακής του ΚΚΕ:
Η λάσπη και η τρομοκρατία είναι ίδιον συστατικόν σας.
Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.
Είσθε άδικοι, αδίστακτοι, συκοφάντες και πολύ κακοί άνθρωποι.
Όπως έγραψε και ο Καζαντζάκης για μένα πάντα ίσχυε και ισχύει:
«Δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι καθαρός, είμαι ελεύθερος».


Δεν υπάρχουν σχόλια: