
Στην εξέλιξη των εργων στο πεζοδρόμιο της Γαρίτσας, σε στοιχεία που αφορούν τα κρουαζιερόπλοια και τα τέλη ελλιμενισμού καθώς και στα έργα που θα συνεχιστούν στο λιμάνι μετά τη λήξη του δικαστικού προβλήματος με τα ασφαλτικά στη Σαγιάδα, αναφέρθηκε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΚΕ Αλ. Δεσύλλας.
Ειδικότερα, για τα έργα στη Γαρίτσα, ο κ. Δεσύλλας, σημείωσε ότι το πρόβλημα είναι χρόνιο, αφού δεν έγιναν ριζικές παρεμβάσεις στο παρελθόν.
Επανέλαβε ότι η μελέτη που εκπονείται ουσιαστικά από το 2005 για λογαριασμό του Οργανισμού, βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο.
“Εχουμε εντοπίσει και άλλα αίτια στο όλο πρόβλημα που προκύπτουν από τη μή απορροή των υδάτων και των αγωγών της ΔΕΥΑΚ που είναι σπασμένοι. Εκβάλουν και δημιουργούν πρόβλημα υποσκαφής του πεζοδρομίου-τοιχίου”.
Ανέφερε ακόμη ότι υπάρχει σχετική έκθεση απο το μελετητικό γραφείο και ότι ο ΟΛΚΕ έχει ζητήσει από τις συναρμόδιες αρχές (Δήμο Κερκυραίων, Ν.Α., ΔΕΥΑΚ) στοιχεία της απορροής των υδάτων.
Ο κ. Δεσύλλας ανέφερε ακόμη ότι ο ΟΛΚΕ έχει στα χέρια του την οριστική περιβαλλοντική αδειοδότηση για τη Γαρίτσα.
“Μένουν 1-2 υπογραφές ακόμα στη κοινή υπουργική απόφαση. Οτι εκκρεμότητα υπάρχει θα ενσωματωθεί στο 3ο στάδιο της Μελέτης που θα μπορεί να χρηματοδοτηθεί.
Παρεμβαίνουμε άμεσα στο πρόβλημα. Ο εργολάβος έχει εγκατασταθεί, ευελπιστούμε μέχρι το Πάσχα να έχει αντιμετωπιστεί η βατότητα του πεζοδρομίου”
Για τα Κρουαζιερόπλοια
Μετά απο σχετικό ερώτημα ο κ. Δεσύλλας τόνισε ότι υπάρχει μια μείωση στις προκρατήσεις Δεκέμβρη- Γενάρη του 20%, ωστόσο, όπως είπε, επειδή έχουν γίνει βελτιωτικές προσφορές από τις εταιρείες, εκτιμάται ότι η οποιαδήποτε μείωση θα περιοριστεί.
“Στην ουσία ο αριθμός των πλοίων θα είναι ίδιος, είναι μεγαλύτερα φέτος.
Τέλη ελλιμενισμού
Σε ερώτημα για τα ακριβά τέλη ελλιμενισμού στο λιμάνι της Κέρκυρας, ανέφερε ότι ΟΛΚΕ κοιτάει το θέμα του ανταγωνισμού.
“Ωστόσο θα πρέπει το λιμάνι της Κέρκυρας να συγκρίνεται με ομοειδή λιμάνια και κυρίως με αυτά της Αδριατικής. Π.χ. τα λιμάνια των νησιών του Αιγαίου, ανήκουν σε λιμενικά ταμεία, ουσιαστικά επιδοτούνται από το κράτος και δεν έχουν το επίπεδο παροχής υπηρεσιών και ασφάλειας που έχει η Κέρκυρα. Εχουμε ίδιες τιμές με Ηγουμενίτσα και πολύ χαμηλότερες απο άλλα κοντινά λιμάνια. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, οι τιμές ελλιμενισμού στην ουσία είναι χαμηλές σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και το επίπεδο ασφάλειας του λιμένος” τόνισε χαρακτηριστικά.
Εργα λιμάνι
Αφού λύθηκε το δικαστικό πρόβλημα με τη μονάδα των ασφαλτικών στη Σαγιάδα, θα προχωρήσουν τα έργα στο λιμάνι.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΚΕ έρχεται ο γερανός που θα κατεβάσει τα μπλόκια στο παλιό λιμάνι για το τουριστικό καταφύγιο.
Προχωράει επίσης με γοργούς ρυθμούς η επέκταση της μαρίνας των κρουαζιερόπλοιων.
Τα άλλα έργα που είναι πολύ σημαντικά και επιθεώρησε και η κ. Χούμπνερ είναι αυτά που προτείνονται από τον ΟΛΚΕ με σύμβαση παραχώρησης.
Π.χ. η μαρίνα σε σπηλιά και καρνάγια, βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο των αδειοδοτήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου