Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

Ερώτηση Γκερέκου για «Πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ με tour operators»

Ερώτηση και Αίτημα Κατάθεσης Εγγράφων με θέμα: «Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με tour operators», κατέθεσε σήμερα προς τον κ. Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, η Πολιτική Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Τουρισμού και βουλευτής Κέρκυρας Άντζελα Γκερέκου.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Παρά το ότι βρισκόμαστε στην έναρξη της βασικής, θερινής τουριστικής περιόδου και μάλιστα μέσα σε μια περίοδο πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, η ουσιαστική προβολή και διαφήμιση της χώρας στα ΜΜΕ του εξωτερικού δεν έχει ξεκινήσει ακόμη – ενώ μόλις πριν από λίγες ημέρες παρουσιάστηκε η «νέα» καμπάνια προβολής από τον Υπουργό.

Οι εξαγγελίες για αύξηση των σχετικών δαπανών προβολής σε 75 εκ. Ευρώ ήταν συνεχείς αλλά παρ’ όλ’ αυτά, ούτε η «νέα» καμπάνια έχει ξεκινήσει ακόμη και παράλληλα συνεχίζεται η δυσφήμιση της χώρας με τα ανεξόφλητα τιμολόγια περασμένων ετών. Αντί της διευθέτησης των υποχρεώσεων αυτών, ο κ. Υπουργός αναγγέλλει διαρκώς κάποιο πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους tour operators, χωρίς να δίνει περαιτέρω εξηγήσεις και διευκρινίσεις. Να σημειωθεί δε, ότι η διαδικασία αυτή παλαιότερα είχε καταδικαστεί ως αντιβαίνουσα σε κοινοτικές διατάξεις.

Κατόπιν τούτων

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1. Ποιες είναι οι αποφάσεις που ελήφθησαν από τον ΕΟΤ από την αρχή του έτους και εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. ΕΟΤ σχετικά με το θέμα της διαφημιστικής προβολής της χώρας; (Αίτημα Κατάθεσης όλων των σχετικών εγγράφων)

2. Ποια είναι ακριβώς η διαδικασία η οποία ακολουθήθηκε για τη συνδιαφήμιση ή την ενίσχυση των tour operators; (Αίτημα κατάθεσης των σχετικών αποφάσεων και συμβάσεων)

3. Με ποιο τρόπο έγινε η επιλογή των συγκεκριμένων tour operators; Ποια ποσά συνολικά θα διατεθούν ανά tour operator; Πότε αυτά θα εξοφληθούν;

4. Είναι εξασφαλισμένη η μη προσφυγή και απόρριψη του μέτρου αυτού από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. με βάση τους γενικότερους κανόνες που ισχύουν στην Ε.Ε.; Το όλο θέμα, έχει τεθεί υπόψη της αρμόδιας Διεύθυνσης;

5. Οι tour operators οι οποίοι ανέλαβαν την υποχρέωση να «συνδιαφημίσουν» τον Ελληνικό Τουρισμό, ποια λογότυπα, ποιο slogan και ποια γενική επικοινωνιακή στρατηγική θα χρησιμοποιήσουν – τη φετινή ή του 2008; Δεδομένου ότι οι σχετικές συμφωνίες λογικά πρέπει να έγιναν εδώ και κάποιο καιρό, το μοναδικό επικοινωνιακό υλικό που θα πρέπει να είχαν στα χέρια τους οι συγκεκριμένοι tour operators ήταν αυτό του περασμένου έτους. Λογικά λοιπόν, θα πρέπει να έχουν τυπώσει ήδη επικοινωνιακό υλικό με βάση την προηγούμενη καμπάνια, τη στιγμή που ήδη έχει αναγγελθεί η νέα – και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η ήδη υπάρχουσα ασάφεια και σύγχυση ως προς την επικοινωνιακή ταυτότητα της χώρας μας, θα επιτείνεται ακόμη περισσότερο. Ισχύει αυτό; Αν όχι, τι ακριβώς έχει συμβεί για να αποφευχθεί το σοβαρό αυτό πρόβλημα;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: