Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Γ.Λέκκας: "Συμφωνία με την κομματική ηγεσία να είμαι υποψήφιος βουλευτής"


Eπιβεβαιώθηκε το χθεσινό δημοσίευμα της Κ.Σ. για την παραίτηση του Γ. Λέκκα από τη θέση του προέδρου της Νομαρχιακής της Ν.Δ., καθώς, ο απερχόμενος πλέον πρόεδρος της ΝΟΔΕ, ανακοίνωσε σήμερα στο πλαίσιο συνέντευξης και επίσημα την απόφασή του, προκειμένου να πολιτευτεί στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές.
Στην επιστολή παραίτησης ο κ. Λέκκας κάνει λόγο “για συνεννοήσεις με την κομματική ηγεσία με την οποία συμφώνησε να είναι υποψήφιος βουλευτής στις ερχόμενες εκλογές”, οι οποίες, όπως αναφέρει, είναι πιθανόν «να γίνουν πρόωρα με υπαιτιότητα του παλαιοκομματικού ΠΑΣΟΚ”.
Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του κ. Λέκκα όπως την ανέγνωσε στη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ έχει ως εξής:
"Φίλες και φίλοι, συναγωνίστριες και συναγωνιστές.
Σας κάλεσα εδώ απόψε, γιατί θεώρησα, ότι έχω υποχρέωση απέναντί σας, να σας ενημερώσω επίσημα και απευθείας για κάποιες αποφάσεις μου.
Πριν απ’ αυτό επιτρέψτε μου να κάνω μια πολύ μικρή αναδρομή.
Πέρασαν ήδη 27 μήνες, από τότε που τα μέλη Νομαρχιακής Συνέλευσης, μας τίμησαν με την ψήφο τους και μας έστειλαν εδώ, με την εντολή να δουλέψουμε για την καλύτερη κατά το δυνατόν πορεία της παράταξης στην Κέρκυρα.
Προσωπικά, τους ευχαριστώ και πάλι για την εμπιστοσύνη τους, και τους διαβεβαιώνω, ότι όλοι μας, δώσαμε και θα δίνουμε την ψυχή μας για ν’ ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες τους.
Φίλες και φίλοι
Όπως γνωρίζετε, διανύω τη δεύτερη θητεία μου ως Πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε., αφού νωρίτερα, πέρασα από όλα σχεδόν τα σκαλοπάτια της συνδικαλιστικής και κομματικής ιεραρχίας, μέχρι αυτό του εκλεγμένου μέλους της Κεντρικής Επιτροπής.
Με άλλα λόγια, έχω αναλώσει σημαντικό μέρος της ζωής μου, για το κόμμα και τους ανθρώπους του, αλλά και για την κοινωνία ευρύτερα.
Ένιωσα όλα τα συναισθήματα ( χαρές και λύπες ), που δημιουργούνται πάντοτε από τέτοιου είδους συμμετοχές.
Χωρίς συμμετοχή όμως, χωρίς αγώνες δεν υπάρχουν θετικά αποτελέσματα.
Σήμερα πιστεύω, ότι ο τόπος, περισσότερο από ποτέ, έχει ανάγκη από πολλές δυνατές και καθαρές φωνές. Τα προβλήματα της Κέρκυρας απαιτούν την ενεργή παρουσία όλων μας.
Προσωπικά, εκτιμώ, ότι έχω αποκτήσει πλέον την απαιτούμενη εμπειρία, ωριμότητα και γνώση, που μου επιτρέπουν να προσφέρω στην παράταξη, αλλά και στην Κερκυραϊκή κοινωνία, κάτι περισσότερο.
Οπλισμένος με χαλύβδινη θέληση για αλλαγές, στα όσα ο λαός μας θεωρεί ως «κακώς κείμενα», είμαι έτοιμος να μπω σε νέους αγώνες.
Για την παράταξή μας, για το λαό της Κέρκυρας, για την πατρίδα μας.
Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι
Για τους παραπάνω λόγους
Παραιτούμαι σήμερα, ενώπιόν σας και ενώπιον του συνόλου της κομματικής Οργάνωσης του νομού, από τη θέση του Προέδρου της ΝΟ.Δ.Ε.
Δεν εγκαταλείπω όμως τη μάχη.
Φιλοδοξώ, να κάνω μια διαφορετική προσπάθεια, που με τη θέληση του λαού της Κέρκυρας, θα έχω την ευκαιρία, να προσφέρω στον τόπο και στο λαό, όσα δεν μου επέτρεπε να προσφέρω, η θέση του Προέδρου της ΝΟ.Δ.Ε.
Κατόπιν σχετικών συνεννοήσεων με την κομματική ηγεσία, πιστεύω, ότι θα έχω την μεγάλη τιμή, να είμαι υποψήφιος βουλευτής της Ν.Δ. στην Κέρκυρα, κατά τις ερχόμενες εκλογές, οι οποίες είναι πιθανόν να γίνουν πρόωρα, με υπαιτιότητα του παλαιοκομματικού ΠΑΣΟΚ, που ελπίζει ότι θα ξανάρθει στην εξουσία.
Σ’ αυτή την περίπτωση , όταν έλθει η ώρα, η ώρα της αυστηρής επιλογής, θέλω να ελπίζω, ότι ο λαός της Κέρκυρας, θα κρίνει θετικά τόσο την προσωπικότητά μου, όσο και την μακρόχρονη παρουσία μου στα κοινά.
Ότι θα μου δώσει τη χαρά, να μεταφέρω τη δική του φωνή, στα εκάστοτε κέντρα αποφάσεων. Να διεκδικήσω για λογαριασμό του, όσα έχει ανάγκη η Κέρκυρα.
Θεωρώ επίσης, ότι θα είναι μεγάλη μου τιμή, να σας έχω όλους πλάι μου σ’ αυτόν τον αγώνα, που δεν είναι προσωπικός, αλλά αγώνας όλων μας.
Είναι ένας αγώνας, για να δώσουμε στο κόμμα την αξία του.
Για ν’ αναδείξουμε τις διαφορές ανάμεσα στις συλλογικές αποφάσεις, που λαμβάνονται και εκτελούνται έπειτα από διάλογο και στις αποφάσεις που λαμβάνονται μονομερώς.
Με δημοκρατικές, διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες να σταθούμε όλοι μαζί, στο πλευρό των συμπολιτών μας και να προσπαθήσουμε να δώσουμε λύσεις στα προβλήματά τους, που πιστέψτε με είναι αρκετά.
Η δέσμευσή μου, απέναντί σας και απέναντι στο λαό της Κέρκυρας, είναι ότι σε περίπτωση κατά την οποία, αυτός ο λαός με εκλέξει ως βουλευτή, θα συνεχίσουμε να συνεδριάζουμε όπως μέχρι σήμερα, όλοι μαζί, στην αίθουσα της Νομαρχιακής, ισότιμα και ενωτικά, ώστε να παίρνουμε με δημοκρατικές διαδικασίες, τις αποφάσεις εκείνες που στοχεύουν στο καλό της παράταξης και του τόπου μας.
Φίλες και φίλοι
Κλείνοντας, θα ήθελα μέσα απ’ την καρδιά μου, να ευχαριστήσω όλους σας, για τη συνεργασία σας όλο αυτό το διάστημα.
Για τις ανησυχίες που εκφράσατε, για τις ιδέες που καταθέσατε, τις θέσεις αλλά ιδιαίτερα για τις αντιθέσεις που προβάλλατε, βοηθώντας με να εμπεδώσω απόλυτα το μήνυμα, ότι ο λόγος και ο αντίλογος, η διαφορετική άποψη, είναι η βάση για κάθε ορθή απόφαση, για κάθε προοπτική.
Να σας συγχαρώ βεβαίως και για το αγωνιστικό φρόνημα, που επιδείξατε όλο αυτό το διάστημα, για το καλό της παράταξής μας.
Αν κάποιες φορές σας στενοχώρησα, σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη, με την ελπίδα πως θα δεχτείτε, ότι δεν το έπραξα από πρόθεση.
Να θυμάστε πάντα, ότι πρέπει να είμαστε όλοι μας περήφανοι, που υπηρετούμε αυτήν την παράταξη.
Αυτή την παράταξη των μεγάλων επιλογών, των σημαντικών αποφάσεων, οφείλουμε σήμερα - περισσότερο από ποτέ - να την στηρίξουμε και πάλι με δύναμη, για να μας αποδώσει στη συνέχεια, όλα αυτά που μας έχει συνηθίσει να προσφέρει στην πατρίδα μας και που προσδοκούμε σαν Έλληνες πολίτες.
Σε ότι αφορά στις αναμενόμενες κινήσεις του Προέδρου σας βεβαιώνω ότι δεν πρέπει ν’ ανησυχούμε.
Ο Καραμανλής θα κάνει αυτό που πρέπει κι εμείς ακολουθούμε.
Σας εύχομαι καλή δύναμη για τη συνέχεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια: