Ένα αυτονόητο αίτημα δεκαετιών της κερκυραϊκής κοινωνίας υλοποιείται εδώ και δύο μέρες με την δρομολόγηση της σύνδεσης αεροδρομίου και Νέου Λιμένα με λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ. Στη εφαρμογή του μέτρου αντιδρούν οι ταξιτζήδες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του αστικού ΚΤΕΛ Κ. Νικολούζο το πλέον σημαντικό στην όλη υπόθεση είναι ότι τα δρομολόγια δε θα έχουν προσωρινή διάρκεια αλλά θα εκτελούνται καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Μέχρι και τη λήξη της θερινής σεζόν τα δρομολόγια θα εκτελούνται κάθε 30 λεπτά (από τις 7:00 ως τις 22:00) από το Λιμάνι και από το Αεροδρόμιο αντίστοιχα , με τιμή εισιτηρίου στα 0,90 ευρώ. Μετά τη λήξη της σεζόν τα δρομολόγια θα διαμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες που θα παρουσιαστούν.
Το δρομολόγιο το οποίο θα ακολουθεί το αστικό λεωφορείο θα περνά από Λαϊκή, μπροστά από το Δημοτικό Θέατρο και θα κατευθύνεται στο Αεροδρόμιο.
Στην επιστροφή, θα περνά από το κέντρο της πόλης, την Αβραμίου και θα καταλήγει ξανά στο Λιμάνι.
Ο κ. Νικολούζος ανέφερε ότι η σημερινή εξέλιξη αποτελεί υλοποίηση απόφασης (από το 2006) της προηγούμενης νομαρχιακής αρχής, ομόφωνης απόφασης του δ.σ. του ΟΛΚΕ κα αποτέλεσμα αμέριστης συμπαράστασης της σημερινής Ν.Α.
Όπως είπε, γίνονται προσπάθειες για την ένταξη δύο ακόμα γραμμών, της γραμμής Προβλήτα Κρουαζιερόπλοιων - Σπηλιά και Προβλήτα Κρουαζιερόπλοιων - Πλατεία.
Διαβάτης
Αφορμή να διαμαρτυρηθούν έψαχναν οι ταξιτζήδες σύμφωνα με τον πολιτικό προϊστάμενος του τμήματος συγκοινωνιών της Νομαρχίας, Μ. Διαβάτη.
Σε δηλώσεις του ανέφερε πως οι ιδιοκτήτες ταξί, αντέδρασαν, πιστεύοντας ότι το δρομολόγιο θα γινόταν χωρίς ενδιάμεσες στάσεις, κάτι που βάσει νόμου είναι παράνομο. "Στην πραγματικότητα ζημιώνονται, αφού για το ίδιο δρομολόγιο ο επιβάτης θα πληρώνει κάτι λιγότερο από ένα ευρώ, τη στιγμή που θα χρειάζονταν πέντε και πλέον ευρώ.
Ανέφερε πάντως πως η η διαδρομή δε θα είναι κλειστή, θα υπάρχουν δηλαδή στάσεις και ότι μετά τη σύσκεψη στο λιμεναρχείο η διοίκηση του σωματείου των ταξί έδειξε να συμφωνεί με το μέτρο.
"Ευεργεσία"
"Η εξέλιξη αυτή, αποτελεί υλοποίηση της πάγιας θέσης των επαγγελματιών και των οργανωμένων και μη φορέων της Κέρκυρας" δήλωσε ο πρόεδρος του Ενιαίου Φορέα Καταστηματαρχών Αλ. Λιτσαρδόπουλος και πρόσθεσε:
"Σήμερα γεννιέται το αυτονόητο. Πρόκειται για μία ευεργεσία για την Κερκυραϊκή κοινωνία και την Κερκυραϊκή οικονομία. Ιδίως για την εξυπηρέτηση των επιβατών των κρουαζιεροπλοίων".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Η λειτουργία λεωφορειακής σύνδεσης του Αεροδρομίου με την Πόλη και κατ' επέκταση με το λιμάνι, ήταν χρόνιο αίτημα των εργαζομένων στο Αεροδρόμιο και διατυπώνονταν μόνιμα σε κάθε ευκαιρία απο το Σύλλογο Υπαλλήλων ΥΠΑ Κέρκυρας.
Εμείς, θα είμαστε δίπλα και θα στηρίξουμε αυτή τη κίνηση του ΚΤΕΛ, θέλουμε να παγιωθεί το δρομολόγιο αυτό, να βελτιωθεί η εικόνα του Αεροδρομίου μας, που αποσπά ειρωνικά σχόλια απο τους ξένους όταν μαθαίνουν ότι ενα Διεθνές Αεροδρόμιο δεν έχει λεωφορειακή σύνδεση με την Πόλη, που είναι και πολύ κοντά.
Επιπλέον θα πρέπει να σταματήσει η συντεχνιακή συμπεριφορά των ταξιτζήδων, οι οποίοι με περίσσιο θράσος ξηλώνουν όσες πινακίδες ενδεικτικών τιμών έχουν κατα καιρούς αναρτηθεί έξω απο το κτίριο του Αεροδρομίου, για να πληροφορούν τον κόσμο, πόσο περίπου θα πρέπει να πληρώσουν για τη διαδρομή τους.
Ελπίζουμε οτι αυτή τη φορά το Αστικό ΚΤΕΛ θα τοποθετήσει επιτέλους Πινακίδες στις Αφετηρίες, τις ενδιάμεσες στάσεις καθώς και ξενόγλωσσες ταμπέλες στα λεωφορεία, που να πληροφορούν τους ξένους για τη διαδρομή αυτή. Δεν είναι λογικό να περιμένουμε τον ξένο τουρίστα, που μόλις κατέβηκε απο το αεροπλάνο να γνωρίζει οτι το λεωφορείο που γράφει στα ελληνικά "Μαντούκι - Κανόνι" θα μπορεί να τον μεταφέρει στην Πόλη και στο Λιμάνι, ή να "μυρίσει τα δάκτυλά του" για να βρεί τη στάση στη Πόλη.
Δημήτρης Ρούσσος
Αντιπρόεδρος Συλλόγου Υπαλληλων ΥΠΑ Κέρκυρας
Δημοσίευση σχολίου