Ο πρόεδρος του Σωματείου Ν. Κροκίδης εκτίμησε ότι πρόκειται για μια ακόμη πώληση πλοίου στη γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα, ενώ επισήμανε ότι οι συνθήκες ανταγωνισμού έχουν δημιουργήσει δύσκολη κατάσταση για τα κλειστού τύπου πλοία που αναγκάζονται να αποσυρθούν από τη γραμμή.
“ Υπάρχουν κέρδη αλλά προφανώς όχι τόσα όσα θέλουν οι εταιρείες.Δυστυχώς άλλα 18 άτομα θα μείνουν στο δρόμο και θα προστεθούν στους ήδη άνεργους”.
Ο κ. Κροκίδης υποστήριξε πως στη γραμμή θα δρομολογούνται πλέον μόνο αμφίδρομα και κλειστού τύπου πλοία, τα οποία δεν ταξιδεύουν όταν επικρατούν ισχυροί άνεμοι.
“ Οι Κερκυραικές γραμμές έχουν 2500 μέτοχους. Θα πρέπει να ενημερωθούν γι αυτές τις εξελίξεις”.
Το Αγ. Θεωδόρα είναι περίπου 15 ετών και θεωρείται αξιόπλοο.
Προβληματισμός υπάρχει όμως και για το μέλλον άλλων πλοίων της γραμμής όπως το ΑΧΑΙΟΣ.
Σε ερώτημα για το πως το ΥΕΝ διασφαλίζει την αναβάθμιση της γραμμής, σημείωσε πως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο με την πληρη απελευθέρωση στις τιμές, τις ηλικίες πλοίων κλπ.
Το σωματείο ναυτεργατών έχει και στο παρελθόν καταθέσει τις θέσεις του για αναβάθμιση της γραμμής από την κατηγορία 3 που είναι σήμερα.
“Θα έπρεπε να υπάρξει μια συζήτηση με τις τοπικές αρχές, την κοινοπραξία, τους εφοπλιστές για το μέλλον της γραμμής”.
Η εταιρεία
Κύκλοι της εταιρίας «Κερκυραϊκές Γραμμές και Κρουαζιέρες» αναφέρουν πάντως ότι το πλοίο δεν έχει ακόμα πουληθεί. Εκτιμάται πάντως ότι όλα τα πλοία κλειστού τύπου της εταιρείας που δεν μπορούν να αντέξουν στον ανταγωνισμό με τις φθηνές τιμές που ορίζουν στην αγορά τα πλοία ανοιχτού τύπου, είναι προς πώληση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου