Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιχείρησης Δημ. Ζάχο “δυστυχώς δεν διαφαίνονται σημάδια ανάκαμψης στην επιβατική κίνηση”.
Είναι χαρακτηριστικό πως άλλες χρονιές, γινόταν προγραμματισμός επιπλέον δρομολογίων για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο ενώ τώρα δεν υπάρχει ζήτηση.
Ιδιαίτερα η τοπική κίνηση αν εξαιρεθούν 2-3 γραμμές είναι σαφώς υποτονική. Περιορισμένη και η κίνηση στο δρομολόγιο της Αθήνας, ενώ κάπως καλύτερη είναι η εικόνα στα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης.
Για τη μετεγκατάσταση
Με αφορμή την τροποποίηση του ΓΠΣ της πόλης και την ανάγκη για μετεγκατάσταση του υπ. ΚΤΕΛ ο κ. Ζάχος υπογράμμισε πως η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί πλήγμα κυρίως για τη μεταφορά των μαθητών.
Πιθανότερος χώρος μετεγκατάστασης του υπ. ΚΤΕΛ η περιοχή Κωτσέλα καθώς δεν έχει εξευρεθεί καταλληλότερος χώρος.
Για τη μεταφορά των επιβατών από το νέο χώρο που θα στεγάσει το ΚΤΕΛ ο κ। Ζάχος πρότεινε είτε να βοηθήσει ο Δήμος με λεωφορεία που θα δώσει (εκμεταλλευόμενος κάποιο πρόγραμμα π.χ. ΘΗΣΕΑΣ) στο Κτελ, είτε να συνδράμει το αστικό ΚΤΕΛ.
Δυσφήμιση
Για το θέμα του σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων που βρίσκεται πίσω από το υπ. ΚΤΕΛ και αποτελεί δυσφήμιση για την εικόνα της πόλης, ο κ. Ζάχος υπενθύμισε ότι αναμένει από την δημοτική αρχή να δώσει λύση στο θέμα, ώστε να εκλείψει το σημερινό απαράδεκτο φαινόμενο. Δηλαδή μιας χωματερής στο κέντρο της πόλης που ζημιώνει περαιτέρω την εικόνα του κερκυραϊκού τουρισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου