Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Παρουσιάστηκε το νέο portal του Δήμου Κερκυραίων


Πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Ιονικό Συνεδριακό Κέντρο στο Φαληράκι η παρουσίαση του έργου « Ηλεκτρονική Πύλη Εξυπηρέτησης Πολιτών» του Δήμου Κερκυραίων.
To έργο είναι ενταγμένο στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της Κοινωνίας της Πληροφορίας στην Κατηγορία Πράξεων «Εξυπηρέτηση του πολίτη και βελτίωση της ποιότητας ζωής» και στο μέτρο «Ηλεκτρονική κυβέρνηση για την εξυπηρέτηση του πολίτη». Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, το οποίο υποστηρίζει την παροχή σύγχρονων υπηρεσιών «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης» όπως αυτές απορρέουν από τις διεθνείς τάσεις και πρακτικές για την προσαρμογή της Δημόσιας Διοίκησης στην ψηφιακή εποχή.
Ο Σωτ. Μικάλεφ
Στον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Σωτ. Μικάλεφ, επεσήμανε μεταξύ άλλων και τα εξής:
“Η πύλη αυτή υπηρετεί τη φιλοσοφία της Δημοτικής μας Αρχής που είναι να υπάρχει ένας σύγχρονος Δήμος, κοντά στον πολίτη. Ο Δήμος Κερκυραίων, φιλοδοξεί να βρίσκεται συνεχώς κοντά στον πολίτη 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.
Η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών τα τελευταία χρόνια, και η εισαγωγή τέτοιων εφαρμογών, έχουν δώσει νέες προοπτικές και δυνατότητες στην καθημερινή λειτουργία της δημόσιας διοίκηση αλλά και την επαφή των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες.
Η πρόσβαση του δημότη στις υπηρεσίες του Δήμου, πρέπει διευκολυνθεί με κάθε πρόσφορο τρόπο, να υποβάλλει τα αιτήματα του, να ενημερώνεται και να έχει τη δυνατότητα συμμετέχεις στις διαδικασίες του Δήμου καταθέτοντας τις απόψεις του.
Στο πλαίσιο του έργου χρησιμοποιήθηκαν δύο από τις πλέον διαδεδομένες και σύγχρονες μορφές επικοινωνίας: Το τηλέφωνο και το διαδίκτυο, αποβλέποντας στην παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες με μία αμφίπλευρη σχέση.
Οι ουσιαστικά ωφελούμενοι από το έργο είναι οι δημότες αλλά και οι υπηρεσίες του Δήμου. Ενδεικτικά λοιπόν αναφέρουμε :
• Ηλεκτρονική συναλλαγή με τους πολίτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα σε 24ωρη βάση μέσω της δικτυακής πύλης και της φωνητικής πύλης.
• Αμφίδρομη ηλεκτρονική επαφή και αλληλεπίδραση με τον δημότη (ενημερώνεται μέσω sms για την πορεία της υπόθεσης του).
• Ηλεκτρονική δημοσίευση χρήσιμων κειμένων, αποφάσεων και πακέτων πληροφοριών που αφορούν τον Δήμο, αλλά και πληροφορίες με τις διαδικασίες και τα έγγραφα που απαιτούνται από τους πολίτες για την έκδοση συγκεκριμένων πιστοποιητικών και δικαιολογητικών.
• Κατ’ επέκταση τη μείωση των επισκέψεων του κοινού στο Δήμο και την αποφόρτιση των υπηρεσιών ώστε να είναι αποτελεσματικότερες.
• Ηλεκτρονική διαχείριση των αρχείων και των αιτήσεων εντός των υπηρεσιών του Δήμου, με αποτέλεσμα την μείωση του χρόνου ανταπόκρισης
• Στην άμεση και αξιόπιστη καταγραφή και παρακολούθηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την καθημερινότητα των δημοτών.
Παρουσία Βόσδου
Στην παρουσίαση της νέας Ιστοσελίδας του Δήμου Κερκυραίων παρευρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ιόνιων Νησιών Σωτ. Βόσδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: