Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008
Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Αντίθετη στη επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου "Ι.Καποδίστριας", μετά την απόφαση της διυπουργικής επιτροπής να παραχωρήσει 40 περιφερειακά αεροδρόμια στην εκμετάλλευση των ιδιωτών μέσω των ΣΔΙΤ, δηλώνει η Ν.Ε. Κέρκυρας του ΠΑΣΟΚ.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρει τα εξής:
“Πράσινο φως” για την είσοδο ιδιωτών στα αεροδρόμια της χώρας, “κόκκινο φώς” στην ανάπτυξη της Κέρκυρας άναψε η Κυβέρνηση με την απόφαση της διυπουργικής επιτροπής να παραχωρήσει 40 περιφερειακά αεροδρόμια στην εκμετάλλευση των ιδιωτών μέσω των ΣΔΙΤ (Συμπράξεων Δημόσιου-Ιδιωτικού τομέα) ή των συμβάσεων παραχώρησης.
Πρώτα στη λίστα των προς ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων είναι τα λεγόμενα “φιλέτα”, τα αεροδρόμια με τη μεγαλύτερη κίνηση, μεταξύ των οποίων και το Αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Η Κυβέρνηση μάλιστα βιάζεται ώστε η όλη διαδικασία να ολοκληρωθεί μέσα στο 2009.
Το ΠΑΣΟΚ είναι κάθετα αντίθετο σε αυτή την νέα φιλελεύθερη επίθεση κατά των δημοσίων συμφερόντων. Μετά τον ΟΤΕ, μία ακόμα προσοδοφόρα δραστηριότητα (έσοδα 7 δις ευρώ από τα 10 μεγάλα αεροδρόμια σε ένα χρόνο), επιχειρείται να εκχωρηθεί σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία της Κυβέρνησης, ο ιδιώτης μέσω των ΣΔΙΤ ή των συμβάσεων παραχώρησης θα αναλάβει το management των αεροδρομίων και όλων των πέριξ αυτών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που φτάνει μέχρι τη δημιουργία μεγάλων εμπορικών κέντρων και σε αντάλλαγμα θα αναβαθμίσει τις υποδομές των κρατικών αεροδρομίων.
Οποία πλάνη! Τα έσοδα των ίδιων των αεροδρομίων φθάνουν όχι μόνο για την αναβάθμιση των υποδομών τους αλλά και για την κάλυψη άλλων κρατικών αναγκών του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών!
Τι σημαίνει η επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση του κρατικού Αεροδρομίου της Κέρκυρας:
Αύξηση των τελών του αεροδρομίου και κατά συνέπεια μείωση των αφίξεων των πτήσεων τσάρτερ και μετακύλιση του αυξημένου κόστους των αεροπορικών εταιρειών στα αεροπορικά εισιτήρια. Αυτό ακριβώς συνέβη με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με τη διαφορά ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας αποτελεί το κεντρικό ελληνικό αεροδρόμιο ενώ αυτό της Κέρκυρας είναι κυρίως τουριστικό που εξυπηρετεί πτήσεις τσάρτερ. Μια πιθανότατη μείωση των πτήσεων τσάρτερ λόγω αυξημένων τελών αεροδρομίου θα έχει δραματικές επιπτώσεις στην ήδη δοκιμαζόμενη οικονομία όλου του νησιού.
Επιπλέον, η δυνατότητα που παρέχεται στον ιδιώτη να δημιουργήσει γύρω από το αεροδρόμιο εμπορικά κέντρα θα πλήξει καίρια την εμπορική κίνηση των Κερκυραίων εμπόρων και επιχειρηματιών.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή Κέρκυρας του ΠΑΣΟΚ εκφράζει τη ριζική αντίθεσή της στην προοπτική ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών κρατικών αεροδρομίων και ιδιαίτερα της Κέρκυρας, στηρίζει τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις που ξεκινούν οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και καλεί όλους τους Κερκυραίους, επιχειρηματίες, εμπόρους, όλους τους πολίτες, να αντιδράσουν δυναμικά.
Οι πολιτικές της ΝΔ που ευνοούν λίγους και ισχυρούς δεν θα επιτρέψουμε να υποθηκεύσουν την ανάπτυξη, την προοπτική και το μέλλον ενός ολόκληρου νησιού.
Αυτή η υπόθεση μας αφορά όλους!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου