Τετάρτη 27 Μαΐου 2009
Σωματείο Εργαζομένων ΥΠΑ: Αρκετά τα προβλήματα στο "Ιωαν. Καποδίστριας"
Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα το Δ.Σ. του Σωματείου Εργαζομένων στην ΥΠΑ όπου έθεσε επι τάπητος τα κυριότερα προβλήματα που απασχολούν τον αερολιμένα “Ι. Καποδίστριας”.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Γ. Μαυρωνά τρία είναι τα μείζονα προβλήματα του αεροδρομίου: “Ελλείψεις προσωπικού, έλλειψη χώρων στάθμευσης αεροσκαφών και έλλειψη αιθουσών αναχωρήσεων εξωτερικού- αίθουσες αναμονής πρίν το Check In”.
Υποστήριξε ότι “επί πέντε χρόνια δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα, εκτός από εξαγγελίες τοπικών και κεντρικών παραγόντων” .
Ανέφερε ακόμη, ότι “πέραν των βασικών ελλείψεων υπάρχει και σωρεία προβλημάτων μικρότερης, αλλά ουσιαστικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία του αερολιμένα”.
Προσωπικό
Ελλείψεις σε όλους τους κλάδους και όλες τις ειδικότητες, υπάρχουν στον τομέα αυτό, σύμφωνα με τον κ. Μαυρωνά.
Μεταξύ άλλων ανέφερε:
•”Το Γραφείο Πληροφοριών παραμένει χωρίς μόνιμο και χωρίς εποχικό προσωπικό. Έχει επιτραπεί στους τουριστικούς Πράκτορες να συνδράμουν στην λειτουργία του με δικό τους προσωπικό, και με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
• Η επιστασία Οδηγών, με τρείς υπαλλήλους, δεν καλύπτει ούτε το emergency plan του αεροδρομίου.
•Το Τμήμα Αερολιμενικού Ελέγχου λειτουργεί με έναν υπάλληλο, (ο οποίος είναι επιφορτισμένος με 38 αρμοδιότητες ), ανά βάρδια.
Νέα Πίστα
αεροσκαφών
Παραμένει ημιτελής, ενώ η αποπεράτωσή της θα έδινε τη δυνατότητα στο αεροδρόμιο να δέχεται περισσότερα και μεγαλύτερα αεροσκάφη.
• ΜASTER PLAN:
Έχει καταχωνιαστεί σε κάποιο Γραφείο και ούτε καν αναφέρεται στις συσκέψεις των αρμοδίων -υπουργείου και ΥΠΑ
Υποσταθμός:
Σκουριάζει στα υπόγεια.
Αποχετευτικό:
Είναι στην αναμονή. Προς το παρόν, καλός είναι ο υπέργειος σωλήνας όδευσης των λυμάτων στον κεντρικό αγωγό του Δήμου”
Επέκταση ή δημιουργία νέων αιθουσών αναχωρήσεων Εξωτερικού.
Μείζον πρόβλημα που δημιουργεί τεράστια ταλαιπωρία και δυσαρέσκεια στους αναχωρούντες.
Σύνδεση του αεροδρομίου με αστική συγκοινωνία
Οπως είπε ο κ. Μαυρωνάς, ο Σύλλογός Εργ. ΥΠΑ, “πρώτος και μόνος παλεύει για το θέμα αυτό από το 1989. Πρέπει να παρέμβει και ο Δήμος και η Νομαρχία. Το Αστικό ΚΤΕΛ όποτε αποφασίσει ξεκινά δρομολόγια, και αιφνιδίως τα διακόπτει”.
Αποψίλωση χόρτων στις γηπεδικές εκτάσεις του αεροδρομίου.
“Απαράδεκτη καθυστέρηση και απαράδεκτη εικόνα. Είναι δε και επικίνδυνη λόγω γειτνίασης με τα Καύσιμα, περιορισμού της Φωτοσήμανσης κ.α.”.
Πάρκινκ αυτοκινήτων Ι.Χ.
“Ζοφερή εικόνα. Ιδιωτικοποίηση πέρυσι- των πάρκιν χωρίς να υπάρξει ενδιαφέρον ούτε για την εύρυθμη λειτουργία τους, ούτε για την κοινωνική διάσταση του θέματος. Αντί να επιβάλλουν την ταυτόχρονη λειτουργία και των τριών χώρων στάθμευσης Ι.Χ. αφήνουν τον επιχειρηματία να κάνει ό,τι το συμφέρον του επιβάλλει”.
Κατάργηση τελών
αεροδρομίου
Αναφερόμενος, τέλος στις ανακοινώσεις από το αρμόδιο υπουργείο και τον νέο δ/τη της ΥΠΑ, περί κατάργησης των τελών αεροδρομίου, ο κ. Μαυρωνάς, υποστήριξε ότι, “δεν αφορά τα εισιτήρια, αλλά μόνον τα αεροσκάφη, (δηλαδή τις αεροπορικές εταιρείες), και διαμορφώνεται με βάση το τονάζ τους.
Αναλόγως του αριθμού επιβατών που κάθε τύπος αεροσκάφους μεταφέρει το σύνολο των τελών κυμαίνεται από 40-70 λεπτά ανά επιβάτη. Ο Σύλλογος είχε προτείνει α) τη μείωση του φόρου (Σπατόσημου) - που πληρώνει ο επιβάτης -κατά 50% τη θερινή περίοδο και την κατάργησή του κατά τη χειμερινή και β) την άσκηση πίεσης στις εταιρείες χάντλιγκ -που εισπράττουν πολλαπλάσια ποσά, από εκείνα των τελών αεροδρομίων, για την εξυπηρέτηση των αεροσκαφών στο έδαφος - ώστε να προβούν σε μειώσεις, συμβάλλοντας και αυτές στην άμβλυνση των συνεπειών της κρίσης".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου