Tην αντίθεση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στη ΥΠΑ στην προοπτική (μερικής) ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου της Κέρκυρας, αλλά και προβληματισμό για τα περί μεταφοράς του αερολιμένα στη Λευκίμμη, εξέφρασαν σήμεραο πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Αλεβιζόπουλος και ο πρόεεδρος του τοπικού σωματείου εργαζομένων Γ. Μαυρωνάς.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μαυρωνάς έκανε λόγο για συνειδητή εγκατάλειψη του αεροδρομίου τα τελευταία χρόνια με σκοπό να απαξιωθεί, διαφώνησε στις εξαγγελίες του υπ. Μεταφορών για σύμπραξη δημόσιου, ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) προκειμένου να επιτευχθεί ο αναγκαίος εκσυγχρονισμός στα ελληνικά αεροδρόμια καθώς και η πιθανή ίδρυση αεροδρομίου στη Λευκίμμη.
"Επιχειρείται η μερική η ολική ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αεροδρομίων. Κανένας δε μπορεί να υποστηρίξει ότι τα ελληνικά αεροδρόμια δεν χρειάζονται εκσυχρονισμό, ωστόσο τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται εικόνα εγκατάλειψης στις βασικές υποδομές του αερολιμένα.
Ενα ιδιωτικό αεροδρόμιο με όποια μορφή και αν λειτουργλήσει θα επιφέρει αύξηση των τελών του και κατ επέκταση των εισητηρίων, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του τουριστικού προιόντος".
Ο κ. Μαυρωνάς στάθηκε επίσης σε προβλήματα που σχετίζονται "με την πίστα του αεροδρομίου, της μικρής χωριτικότητας των αιθουσών του αεροδρομίου και με τις ελλείψεις προσωπικού σε όλα τα τμήματα του".
Ο κ. Αλεβιζόπουλος
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος, χαρακτήρισε αποτυχημένο το μοντέλο των Σπάτων, γιατί στηρίζεται στα μεγάλα εμπορικά κέντρα τα οποία έχουν οδηγήσει στο κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων στους γύρω Δήμους.
Οπως υποστήριξε, "το ίδιο αναμένεται να υπάρξει και στην Κέρκυρα αν κατασκευαστεί στο μοντέλο αυτό το νέο αεροδρόμιο της Λευκίμμης.
Η μόνη σωστή διαδικασία είναι να αξιοποιηθούν τα έσοδα της ΥΠΑ και να εκσυγχρονιστεί το υπάρχον αεροδρόμιο".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου