Σύμφωνα με το Λιμεναρχείο, δεν παρουσιάστηκαν προβλήματα. Το δεύτερο κύμα της επιστροφής αναμένεται το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Στο αεροδρόμιο
Στο μεταξύ, στο 5% έφτασε η πτώση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο, στις αφίξεις εξωτερικού, το πρώτο 15νθημερο του Αυγούστου, σε σχέση με το 2007.
Σύμφωνα με στοιχεία της ΥΠΑ φέτος αφίχθησαν 87. 533 επισκέπτες έναντι 92. 184 πέρυσι.
Βελτίωση ποιότητας-σωστή προβολή σε Βρετανία-Ιταλία
Την ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας των υποδομών και ανάδειξης της ταυτότητας του τουριστικού προιόντος, ως τη μόνη ελπίδα ανάκαμψης της κίνησης, επεσήμανε σε δηλώσεις του, ο τουριστικός πράκτορας Βασ. Κοντός.
Οπως τόνισε, είναι πλέον ανάγκη η Κέρκυρα να εμφανίζεται ως “νέο προϊόν” που σημαίνει, ότι η ταυτότητά της, θα πρέπει επιτέλους να βρεθεί.
“Σε αντίθετη περίπτωση του χρόνου θα πρέπει να περιμένουμε τα χειρότερα” τόνισε χαρακτηριστικά.
Δύσκολα και το 2009
Όσο για την επόμενη τουριστική σεζόν, αν και είναι ακόμη νωρίς, οι εκτιμήσεις λένε ότι δε θα απέχει και πολύ από την εικόνα της φετινής σεζόν.
Στα αρνητικά καταγράφεται το γεγονός των συνενώσεων μεγάλων tour operators. Οπως είναι ήδη γνωστό, η TUI αφαιρεί από το καλοκαιρινό της πρόγραμμα 11 αεροσκάφη, τα οποία δεν θα εκτελούν δρομολόγια σε ευρωπαϊκές χώρες.
«Θα πρέπει να δούμε κατά πόσο αυτή η αλλαγή θα κοστίσει ή όχι στην τουριστική αγορά της Κέρκυρας και στην πώληση του προϊόντος της. Θα πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση », τόνισε ο κ. Κοντός.
Ελλειπής προβολή
Η κρίση που βιώνει φέτος ο κερκυραικός τουρισμός, είχε προβλεφθεί από την περσινή WTM του Λονδίνου, υποστήριξε από την πλευρά του ο πρώην Δήμαρχος Κερκυραίων Γ. Τρεπεκλής.
Απέδωσε επίσης ευθύνες τόσο στο υπ. Τουρισμού, όσο και στους αρμόδιους τοπικούς φορείς “για την μη σωστή διαφημιστική προβολή της Κέρκυρας στην Βρετανική και Ιταλική τουριστική αγορά”.
“Στην Κέρκυρα δεν κυκλοφόρησαν Ιταλοί ενώ τα νησιά του Αιγαίου κατακλύστηκαν από τουρίστες αυτής της εθνικότητας. Για την αντιμετώπιση της κρίσης ο πρώην δήμαρχος πρότεινε η Τ.Α. να καλέσει το υπ. Τουρισμού να συνδράμει στην έναρξη καμπάνιας προβολής της Κέρκυρας σε τουριστικούς προορισμούς διεθνούς βεληνεκούς.
Όσο για την επόμενη τουριστική σεζόν, αν και είναι ακόμη νωρίς, οι εκτιμήσεις λένε ότι δε θα απέχει και πολύ από την εικόνα της φετινής σεζόν.
Στα αρνητικά καταγράφεται το γεγονός των συνενώσεων μεγάλων tour operators. Οπως είναι ήδη γνωστό, η TUI αφαιρεί από το καλοκαιρινό της πρόγραμμα 11 αεροσκάφη, τα οποία δεν θα εκτελούν δρομολόγια σε ευρωπαϊκές χώρες.
«Θα πρέπει να δούμε κατά πόσο αυτή η αλλαγή θα κοστίσει ή όχι στην τουριστική αγορά της Κέρκυρας και στην πώληση του προϊόντος της. Θα πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση », τόνισε ο κ. Κοντός.
Ελλειπής προβολή
Η κρίση που βιώνει φέτος ο κερκυραικός τουρισμός, είχε προβλεφθεί από την περσινή WTM του Λονδίνου, υποστήριξε από την πλευρά του ο πρώην Δήμαρχος Κερκυραίων Γ. Τρεπεκλής.
Απέδωσε επίσης ευθύνες τόσο στο υπ. Τουρισμού, όσο και στους αρμόδιους τοπικούς φορείς “για την μη σωστή διαφημιστική προβολή της Κέρκυρας στην Βρετανική και Ιταλική τουριστική αγορά”.
“Στην Κέρκυρα δεν κυκλοφόρησαν Ιταλοί ενώ τα νησιά του Αιγαίου κατακλύστηκαν από τουρίστες αυτής της εθνικότητας. Για την αντιμετώπιση της κρίσης ο πρώην δήμαρχος πρότεινε η Τ.Α. να καλέσει το υπ. Τουρισμού να συνδράμει στην έναρξη καμπάνιας προβολής της Κέρκυρας σε τουριστικούς προορισμούς διεθνούς βεληνεκούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου